atom

Űrgammák

2008.04.20. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Űrgammák Tovább
Áááá... Ez mekkora! Így hajnali kettő környékén kicsit fáj, de csak pörögnek az emlékek...
Pár pillanata fejeztem be régi Walt Disney mesék dalainak hallgatását (mert valahogy eltévedtem kicsit a csőrendszerben (tube=cső))... Valahol ott indultam, hogy megnéztem a Titanic 2 trailer-t, utána már ne kérdezzétek, hogy merre és hogyan jutottam el Lion King-ig meg a Kis hableányig... Szóval vége a "hákuná mátátá" című dalocskának, kattintok kettőt-hármat és bevillannak az Űrgammák.
Nem mondom, hogy az összes részt láttam, de nagyon sokat megnéztem belőle, az biztos. Engem is utolért és a tévé elé vonzott egy ideig a "Xénia-láz":D
Először egy másik videót akartam beszúrni, de rájöttem, hogy inkább egy olyan klasszikus jelenet kell ide, mint amelyikben jönnek a "Drakvuf"-ok:D

Jhajj... Ezek a gesztenyék, meg ezek a drakvufmaszkok... ...de szerettem őket!:D
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr55425952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kniight 2008.04.20. 22:10:29

Kb 3 részt néztem meg.

Az egyikben bedöglött a fedélzeti számítógép. Kiszedték a processzorkártyákat, ami egy töküres üveglap volt (nagyon fejlett UFO technológia) , és csehszlovák pillanatpákával álltak neki megjavítani...

Ez volt az utolsó rész amit megnéztem.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.04.22. 00:31:25

Kiváncsi vagyok, hogy még hány napig vigyorgok ezen a hozzászóláson:D
Nagyon hatásos a vége:D

István 2008.11.16. 00:10:26

Mikor ismétlik ezt a sorozatot a tv-ben ?
esküszöm felveszem:)
ez kihagyhatatlan hungarikum :)
süti beállítások módosítása