atom

*megjegyzés - ásít*

2008.03.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés - ásít* Tovább
Reggel kicsit késve (fél óra), de azért csak-csak beértem a suliba. Napközben 1,5 óra otthon, aztán vissza. *ásít* Hétkor vége, onnan Tesco, onnan vissza, s már rajtoltam is Frissítős gyűlésre, áttevődött hétfőről. Hazaértem 21:40-re, zuhany, gyors vacsi (hagymás-sonkás-tojás), aztán leültem e-maileket megnézni, blogolni... Ez 23:00 körül lehetett, egyből el is aludtam:D
Na jó, nem egyből, de viszonylag hamar. *ásít* Nos, ez egy másik bejegyzés lett volna, de már két-háromszor úgy elaludtam rajta, mint a pinty, és kb 4-5 szavanként félregépelek, ezért most megyek aludni (0:50), aludtam majdnem egy órát itt a gép előtt:P
Fáradt vagyok.. Nekem most jó éjszakát, de nektek már jó reggelt! Még jó, hogy van egy-két 'vésztartalékbejegyzés'-em:P

(jhajj, mennyi mindent nem csináltam ma sem meg...)
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr98398463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása