atom

Parabolák tömkelege

2008.03.01. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Parabolák tömkelege Tovább
A minap a városban sétálgatva felfedeztem, hogy az egyik épület kisebb Nasa irodának is megfelelne, ha jól számoltam 55db parabolaantenna található az épületen. Lehet, hogy ez csak nekem különös és az országban megannyi helyen akadnak épületek százai, ahol több parabola van. Nem tudom... De szerintem szombathelyi felhozatalban ez az épület dobogós lehetne.


Amatőr ufószakkör akár összekapcsolhatná őket és próbálhatna társalogni az űrállomással vagy nagyobb távlatokban mérve felvehetné a kapcsolatot Luke Skywalkerrel, és elmondhatnák neki, hogy Darth Vader az apja, így lelőve előre a poént...
Egyszer kaptam egy képet egy lakótelepről, amin több száz tányéros-tv alkalmatosság volt látható, sajnos azt nem találtam meg, de helyette itt ez a kis vidám kép amit a foxnews-on találtam, egy holland művész a Satellite-City becenévre hallgató lakótelepen alkotott a gyerekekkel összefogva:D

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr40346029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey · http://blogeey.net/pankeey/ 2008.03.01. 09:49:51

azert azt elvartam volna, hogy a boldogszolo (R) alapjan itt is felhasznald kreativitasod!

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2008.03.01. 18:38:19

Örülök, hogy nem csak nekem tűnt fel ez a sok parabola! :)

Tommi 2008.03.01. 19:21:49

Nyáron mi is alternatív művészetre használtuk a parabolaantennát :) Paint-Ball-lal lövöldöztünk rá... Egyedi volt, aztán lemosta az eső... :DDD

Atom · http://atom.blog.hu 2008.03.01. 23:54:37

Nah, kedves pankeey! Majd szolgáltatok egy fake képet, just for you... ha lesz türelmem telirajzolom:D
Wildgica: Ugye milyen sok van ott?! Hát! Lehetne bennük teríteni 50 főre vacsorát:)
Tommi! A paintball sem rossz, bár kiváncsi lennék, hogy élesben mit szólnának hozzá az Ady téren:P
süti beállítások módosítása