atom

*megjegyzés* - Atom szökik

2008.01.11. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
*megjegyzés* - Atom szökik Tovább
A Szökés rabja lettem... Mindenki csak mondta körülöttem, hogy ilyen jó, meg oylan jó... Nem hallgattam rájuk, megvoltak az egyéb sorozataim amiket néztem (4400, Kés alatt, stb)...
A napokban, kedden álltam neki éjfélkor az első évadnak, gondoltam majd elalszom nyugisan... Reggel nyolckor kiszáradt és vérágas szemekkel meredve a tévére leesett, hogy nem aludtam. Aztán valahogy sikerült egy kicsit... Napközben még néztem pár részt, de este inkább aludni akartam és NGC-n pihentettem megfáradt látóidegeimet. Éjfél körül ismét szökni akartam, ezért újra betettem a lemezt. Reggel fél hatkor még kapkodtam a fejem az események után:P Gondoltam, hogy ez így nem lesz jó, délutánig a tévé közelébe se engedtem Scofieldot és csapatát, aztán ismét bekapcsoltam, az első évad a hátam mögött.. Jeee... Mindenkinek csak ajánlani tudom, baromi érdekes és izgalmas. A Szomszédok és a Dallas után az egyik legizgalmasabb sorozat amit láttam/látok.
Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr16292361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.01.11. 10:55:24

És akkor nem mondom meg, bibíí, hogy kezdődik a harmadik évad... :)

papppa 2008.01.12. 09:05:31

a szomszédok izgalmas,melyik Szomszédokat látta maga?:D

pankeey 2008.01.18. 16:58:26

Atom soha tobbet nem gyujt ra! avagy nem cigizik - h rimeljen ehoz' ... ilyen post mikor lesz ?! ;)

Atom · http://atom.blog.hu 2008.01.18. 22:50:54

Arra a megjegyzésre még kicsit várni kell. Egyelőre csökkenteni problámom az adagot... Már az is nagy szám, hogy napi 1 doboz helyett csak 5-6 szálra szorítkozom... Nehéz... :P

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.01.19. 10:51:40

Gondolj arra, mennyit megspórolsz vele... Háromhavi cigiadagból elég jó obikat kapni. :)

Atom · http://atom.blog.hu 2008.01.19. 18:47:58

Na ebben nem értek egyet.. Eddigi fogyasztásommal mérve fél év alatt lehet venni egy jobbfajta obit, 2.8-as, nagylátószögűt, amerikai oldalon... Viszont tény ami tény, tényleg rengeteg más dolgot lehetne venni...
süti beállítások módosítása