atom

Bevásárlókörút, parasztok a Tescoban

2007.12.18. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 24 komment komment
Bevásárlókörút, parasztok a Tescoban Tovább
Tegnap voltam bevásárlókörúton, az ajándékok 3/4-e letudva. Voltam a Metroban, a Tescoban és a MediaMarktban, bár ott nem vettem semmit, mert hülye azért nem vagyok:P
Az okés, hogy mindhárom hely teli volt emberekkel, viszont a Metroban sokkal kulturáltabban lehet vásárlni, mint a Tescoban. A Metroban úgy ahogy mindenki a saját dolgával foglalkozik, ha nem férsz el odébbhúzzák a kocsijukat és elengednek, nagyjából mindenből van minden. A Tescoban már más a helyzet, kb 3szor vagy négyszer löktek fel, a pénztárnál rámtolták a kocsit, szalag nincs, egy centi se, de egy percre magára hagyott kocsiban plusz áru az volt. Valaki úgy gondolta, hogy szükségem van egy plüssrénszarvasra és beledobta, amig elfutottam valamiért. Bocsánat, hogy ezt mondom és persze tisztelet a kivételnek, de a Tesco teli van parasztokkal. Na ja, a legjobb az egészben az volt, amikor két nő összekapott egy plüssfigurán. Egyszerre csaptak le rá és volt ám kiabálás, mindkettőnek az hiányzott a gyűjteményéből:P Jó pont, ha már a plüssöknél tartunk, hogy viszonylag teljesen formahű Frakk, Lukrécia és Szerénke kapható a Tescoban, természetesen nem olcsó, de tök jól néznek ki:D
A vásárlás fénypontja a pénztárnál következett, egy bizonyos termékből már csak egy darab volt, természetesen nekem az kellett, viszont nem volt vonalkódja. Körülbelül 10-15 percig ácsorogtam a pénztár mellett, mire megszületett az árukód:P
Na ja, Merry X-mas meg minden...
Tovább a poszthoz
24 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr63267268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2007.12.18. 08:56:29

aki teszkoba jár vásárolni sikeres ember nem lehet :)

azért a metroba nem minden tahot engednek be (csak minden masodikat :D)

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.12.18. 09:03:43

Pfff... Tesco. Gusztustalan, de (már) szükséges.
És tényleg: a Metroban haláli nyugalommal elmolyoltam a hétvégén. Jah, amúgy a Metróban naná, hogy van parasztszűrés, hiszen oda csak kártyával lehet bemenni, így aki írni sem tud, annak elég kevés az esélye a bejutásra. :P

Tesco 2007.12.18. 09:14:45

Mióta elmentél tőlünk, azóta sajnos egy paraszt sem járt nálunk...
Hiányzol! :)

zebi 2007.12.18. 09:18:23

A vásárlóközönség a birkaszellem törvényei alapján sajnos az ilyen helyeken kritikán aluli, idióta prolik, hagyjuk is. Viszont a személyzet részéről érdekes módon a Váci úti tecsóban csomó jó élményem volt. Pl. próbáljatok meg a halasnál úgy afrikai harcsát venni, hogy ne bratyizna le veletek. Szerintem jó arc az öreg (már amelyikkel ott találkozni szoktam).

Geza 2007.12.18. 09:29:44

Nekem paraszt az, aki foldet muvel. Aki pluss allatokon veszekszik a TEscoban, vagy hulye blogbejegyzest ir, az egyszeruen csak bunko.

paráznabillegető 2007.12.18. 09:46:38

"Valaki úgy gondolta, hogy szükségem van egy plüssrénszarvasra és beledobta, amig elfutottam valamiért. "
hihihi, az a te kocsid volt? :)
hát nem édi az a plüss rénszarvas? :)))

Dr. Garai Gábor 2007.12.18. 09:53:01

Szerintem aki a tescoba jár vásárolni az csak paraszt lehet!!!!

Hofstatter 2007.12.18. 09:56:38

Csak úgy rénszarvasokat dobálnak a kocsimba??
Egyszer fel kell keresnem eme remek
műintézményt, nem vitás...

Retexis 2007.12.18. 10:07:25

Jajj szegénykém, rádtolták a kocsit, megplüssrénszarvasoztak a rohadék mezőgazdasági munkások. Finnyás egy köcsög vagy te.

flanagan76 2007.12.18. 10:18:31

Szerintem az igazi lumpenok az Auchan-ba járnak, utána jöhet a Tesco...
Nagyon korlátolt az akinek attól van jó érzése, hogy tele a kosara...
Méghogy rossz állapotban ez az ország? Majd akkor, ha üres lesz az Auchan meg a Tesco.....

Mikey 2007.12.18. 10:27:11

Az rendben van, hogy kőkemény prolik (ha úgy tetszik kalapos Suzuki-sok) járnak a TESCO-ba túlnyomórészt, de a Karácsony előtti "taposás" (én már csak így hívom) szvsz mindenhol jelen van. Egy idő után akár "gyönyörködni / szórakozni" is lehet a legutolsó semmi haszna ajándékon összemarakodó alacsony IQ-val rendelkező vásárlói közegen... :D

UI: "Szerintem aki a tescoba jár vásárolni az csak paraszt lehet!!!!" - ezt azért így nem konkretizálnám, de tény hogy nagyobb a paraszt arány mutató ráta...

procontra 2007.12.18. 10:34:15

Ha már sértegetni akarod azokat, akik így viselkednek, találj valamilyen más kifejezést. Mondjuk fővárosi tahók a tescoban elsőre jó indítás lenne

Dr Kangörény 2007.12.18. 10:36:37

Én a tesco-ba tervezett bevásárlásokat éjszaka szoktam végrehajtani.

Manyizga (törölt) 2007.12.18. 10:57:44

Paraszt az, aki a kajádat biztosítja. Ha számodra ez pejoratív jelző, akkor halj éhen! Egyszerű. :)

Valójában a teszkós-tahókról szól a post. A metró tényleg nyugi, jó ez a kártyás beléptető. Meg nem kell visszatolni a kocsit, hanem van alkalmazott, aki összeszedi az autó mellől. Legalábbis ahova én járok.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.12.18. 11:07:13

szeretünk birkák közé járni, ez van.

elizon pucsnyik 2007.12.18. 11:13:29

A sorban a kocsit a seggedbe toló , füledbe szuszogó (lihegő) ,tapadós tahók mindig is voltak és lesznek is,helytől függetlenül.Különben is ,hátha előbb végzünk! haha

Dr. Garai Gábor 2007.12.18. 12:33:29

Retexis-nek üzenem: finnyás köcsög a: JÓ KURVA A......!!!!

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.12.18. 17:19:23

Nem olvastam még végig a kommenteket, de szerintem megint "indexeltél"... :)

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.12.18. 17:30:12

No... A "teszkós paraszt" fogalmon szerintem csak az akad ki, aki magára veszi. Aki ismeri magát annyira, hogy ő márpedig nem az (még ha oda is jár vásárolni), az nem nyavajog. Aki igen, netán a hős "megvédem a többit", azt meg nem csak a teszkóban röhögik ki, hanem itt is. Legjeljebb kommentek nélkül.
Az általánosítás nem szép dolog, de wildgicának igaza van. A mágneskártyás "földalatti" valahogy mégis jobban megoldja.

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.18. 19:59:36

Ezt is sikerült megérnem, leparasztoznak, bunkóznak, köcsögöznek a blogomon:P Na mindegy. Bunkó vagyok mert blogbejegyzéseket irogatok, Te meg elolvasod, hát most akkor miről beszélünk? Kellenek egy bunkó gondolatai is a világnak, úgy tűnik.
A paraszt jelző nem földműves vonatkozású, legyen akkor tahó, viszont Szombathelyre elég sok a gumicsizmás tahó érkezik, akin látszik mikor rádtolja a bajszos feleségével a kocsit, hogy paraszt, de mindegy. Legyen csak tahó...
A tisztelet a kivételnek persze nem esett le senkinek. Na mindegy... Finnyás köcsög is vagyok, mert rámtolják a kocsit, okés, nem tudtam, hogy nálatok ez bevett szokás. Nálunk teli van finnyás köcsöggel a város, mert itt senki sem szereti, hogy rátolják a bevásárlókocsikat...
Mellesleg Szombathelyen is jó fej a halas fószer:P

janila 2007.12.18. 21:29:51

tesco végszükségben, amúgy nekem a tömegtől van leginkább iszonyom, az már csak \'bónusz\' ha még meg is taposnak....Atom,nem vagy te bunkó,csak igényes vidéki a T. Fővárosi kollégákhoz képest:D:Dés persze itt is tisztelet a kivételnek

OFF: ha minden igaz szhelyen is várható óóóóssaaaan(lehet h akkor a tesco is kellemesebb hely lesz,mert majd átözönlenek onnan a parasztok;))

Tommi 2007.12.18. 22:18:34

Megtaposás... azis csak a nagyvárosokban van... nálunk sosincs semmi ilyesmi...

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.12.19. 19:31:17

engem is bunkóznak...:D Tesco:múltkor Orsival mentünk és a kajás résznél mindn második zacskó ki volt bontva... mi meg kajásak voltunk de az eladó srác ugyanazt tette amit mi...el se pakolt mindent hagyta ott a cuccokat ha lett volna nálam fényképezőgép hajjajj...:D Metróról csak annyit utáltam amikor még nem voltam 10 éves és nem engedtem be és hisztiztem a recepciós csajnak hogy színezhessek...erre elémvágott két színest a slusszpoén csak annyi volt hogy nem adott hozzá faragót...:D szal 2 óra unalom...:D
süti beállítások módosítása