atom

Englishman in Sopron

2007.09.09. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Englishman in Sopron Tovább
"Whoo-oo
Im an alien, Im a legal alien.
Im an englishman in New York Sopron..."

Zsóttival Bécsből hazafelé láttuk a határon ezt a taxit, szerencsére pont kéznél volt a fényképezőgép egy seggagyú BMW-s miatt, így pont le tudtam kattintani az old-school british-taxit. Angol rendszám volt/van rajta lehet, hogy épp hazafelé tartott a szigetországba, mert egyik honfitársunk londoni kiruccanása után megengedhette magának, hogy hazautazzon taxival (miért is ne? Jó pénzért...).
Nekem mindig is tetszettek az ilyen egységesítések, mint ahogy Londonban ilyen taxik (vagy hasonló kinézettel modernebb változataik), New Yorkban meg a temérdek hasonló típusú sárga taxi rójja az utakat. Még sok-sok városban láttam ezt az egységet, nekem nagyon bejön ez a típus-rendszer:D Persze mindig az tetszik ami nincs:P

(pankeey féle világban majd H2-es taxik rójják az utakat. rotöfölö)
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr26160706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eMM 2007.09.09. 10:21:13

Az Easyjet azért olcsóbb.Én azzal voltam Londonban.Dehát nem mindenki miliárdos.
Atom Te nekem nagyon gyanús vagy.Ilyen sokat jársz Bécsbe és még atomórát is kaszálsz.Ufókkal együtt.Nem lehet hogy Te vagy a Vogon? Fővogon.Kém.Kicsikém.

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.09. 16:02:13

Néha átugrunk Bécsbe ezért-azért, nagyrészt csak a reptérre, hol csomagért, hol emberért, néha pedig csak úgy terroristáskodni kicsit... Azt hiszem, hogy most lebuktam, mint kém. Fotók is készültek rólam, mint titkosügynök:
www.flickr.com/photos/7431296@N04/546581157/
www.flickr.com/photos/7431296@N04/546581183/
Fhancba:
www.flickr.com/photos/7431296@N04/546581163/
süti beállítások módosítása