atom

Hogy a fenébe élnek meg egymás mellett?

2007.09.08. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Hogy a fenébe élnek meg egymás mellett? Tovább
A múltkoriban pesten jártam és erről még nem írtam meg a bejegyzésem, de úgy látom, hogy elérkezett az ideje, hogy csurrantsak-cseppentsek egy-két dolgot azokból a dolgokból, amiket ott tapasztaltam (mint a kocsi alatt keresgélő embert a forgalom közepén). Sétálgatva a Rákóczi úton arra lettem figyelmes, hogy elhaladtam a "bookline" könyvesbolt mellett, majd a "Fókusz Könyv"-et elhagyva a "Libri Könyvpalota" előtt állok. Halált megvető bátorsággal átkeltem az úttesten, ami a zebra zöld jelzésének ellenére is trükkösre sikeredett egy kisáruszállító miatt, és sikerült megörökítenem Nektek, hogy Ti is feltehessétek a költői kérdést: "Hogy a fenébe élnek meg egymás mellett?"

Okés, tegyük fel, hogy nem egy konkrét könyvet keresek, hanem csak valami olvasnivalót, akkor melyikbe menjek be? Mégis mi alapján döntsek? Nekem ez így zavaros, üzletpolitikailag meg érthetetlen... De biztos megvan a titka...
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr67159410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.09.08. 16:03:13

"Okés, tegyük fel, hogy nem egy konkrét könyvet keresek, hanem csak valami olvasnivalót, akkor melyikbe menjek be? Mégis mi alapján döntsek?"

Ha időd engedi, szerintem mindegyikbe. Vagy abba, amelyikről legtöbbet hallottál, amelyiktől a legjobb kiadványokat ismered. Én legalábbis így tennék. :)

"Hogy a fenébe élnek meg egymás mellett?"

Úgy, hogy nem ugyanazokat a könyveket adják ki. :)

svoj 2007.09.08. 20:55:11

Hát pont ez az. Minél több egyforma bolt van egymás mellett, annál jobban megy nekik. Ha cipőt akarok venni, abba az utcába megyek, ahol kedvemre válogathatok a különböző cipőboltok között. Amúgy van ám egy negyedik baromi nagy könyvesbolt is a közelben:)
Ja, meg szintén a környéken 3-4 antikvárium is egymás mellett...

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.08. 23:54:58

wildgica: Bele sem gondoltam abba, hogy egy könyvszakértő is olvas, és így felmertem tenni e bejegyzést... Épp süllyedek árnyékodban...
svoj: Van ebben valami igazság, minél többen vannak egy helyen, annál frankóbb, bár ez a piacokon érvényesül a legjobban:P

Cz. Z. 2007.09.09. 09:56:05

"... szintén a környéken 3-4 antikvárium is..." - csak csendesen szeretném megjegyezni, hogy ez fölöttébb régen (sem) lehetett. :) Csak a Múzeum krt.-on a duplája van - nem is beszélve a környező mellékutcákról... Lehet, hogy pontosabban kellene definiálni a "környék"-et. :D

A belváros ezen része, mindig is a könyvet szeretők Mekkája volt...
süti beállítások módosítása