atom

Emodivat - Tokio Hoteles cipő - nesze neked adidas superstar

2007.06.30. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 90 komment komment
Emodivat - Tokio Hoteles cipő - nesze neked adidas superstar Tovább

Osztrákiában (gyengébbek kedvéért Ausztriában) láttam ezt a gyönyörű cipőt. Nem túl bonyolult, az egyik Adidas Superstar széria másolata, csak kicsit Tokio Hotelesre van átalakítva.

 

Remélem, hogy a gyermekem nem lesz sem emo, sem tokio-hotel rajongó és nem fog ilyen cipőt hordani... Jhajj, csak tudnám, hogy nekem miért sikerült az ilyen giccses összetevők nélkül felnőnöm és a mai kölykök miért nem tudnak?! (Az öcsém, aki tíz éves, nem szereti a tokio hotelt, de a no thanx-nek már vannak olyan számai amit meghallgat...)

Itt az eredeti Superstar, ugye milyen sok a hasonlóság?!

http://blog.kukac7.hu/images/91.jpg

 





 





 


Tovább a poszthoz
90 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr2108440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2007.08.12. 22:54:59

195.228.74.188/images/7/8/9/0/2/3/78902374805121891826935.jpg

szar helyrol szar link.. de azert jo.. xD
meg a tobbi.. :)

Tokiohotel_girl · http://www.ntx-fan.try.hu 2007.08.17. 21:39:22

NEM fogod fel te hülye!A tokio hotel NEM EMO MEG a NO THANX-se..egyszer próbáld még ócsárolni a th-t te majom :@

Atom · http://atom.blog.hu 2007.08.17. 22:44:36

Visszáb az agarakkal! Először is miért mondod, hogy hülye vagyok? Nem is ismersz... Másodszor idézném a nothanx.hu zenekarról szóló szövegét:
"Alig fél évvel ezelőtt szinte bombaként robbant be a magyar zenei piacra a No Thanx. Az emo stílus hazai képviselőit..."
Szóval ezt letisztáztuk, úgy gondolom.
Harmadszor: A Tokio Hotelről pedig... Szerintem emo. Azért gondolom, mert a fülén-orrán ezt ömleszti a média, és hogy miért még? Mert az emo.lap.hu-tól elkezdve az összes emo-val kapcsolatos linkgyüjteményben szerepel a TH. Ha pedig Te ezt nem így gondolod, akkor az MTV-t (Music TeleVision) és hasonló nagyobb médiákat keress fel, mert Ők is emo-nak emlegetik kedvenc együttesed. Én az MTV-t elég mértékadónak találom zenei stílus meghatározásában, győzz meg, ha nincs igazam. (és nem hülye példákat kérnék arra, hogy egy emo-s jobbra fésüli vagy balra a haját, meg hogy fehér ill fekete övet hord).
Nem ócsároltam a TH-t, majd ha azt teszem majmozhatsz, addig ne tedd cerkóf!

Dr. Garai Gábor 2007.08.18. 12:34:47

Én is hozzá szólnék:
A TH egy buzikból álló köcsög zenekar, kiket a tehetős szülők felnyomattak sok pénzel, közben meg a zenéhez semmi közük!!!!! Parasztok.... Kis hülye tini kislányoknak való szar! A No Tanx-ról nem is beszélve.... És ki az a ...... aki "Tokiohotel girl" név alatt fut?! Erről is meg van a véleményem...

ehh... 2007.08.18. 16:28:43

A "KoraiÖröm lány" jobb lenne? :)

viki 2007.09.15. 19:40:39

elöször is.a tokio hotel nem szar!!!!!!!!!!!!!!!!sőt a no thenxse.ha nem halottad még a számaikat,akkor ne ocsárold őket.valakinek ilyen a stílusa,valakinek olyan.ennyi.nemkell ezen mindig ennyit vitatkozni.és a kis 14-15 éves tini fiuk ne irják azt hogy a hülye tini csajok futnak csak a tokio hotel után:-ofel háborító!!!!!!!!!!!!!!!!!pl.énis csak 10 éves vaok és imádom a tokio hotelt.na ennyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!téma lezárva.:-)

viki 2007.09.15. 19:42:35

ja és a tokio hotel nem emo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bonyi Z. · http://piv.pivpiv.dk 2007.09.15. 19:49:25

A felkiáltó jelek (!) felesleges használatának száma és az intelligencia egymással fordítottan arányos.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.09.17. 19:28:18

Én azért a szülők helyében odafigyelnék arra, hogy mennyit engedem naponta netezni a gyermekemet...

Thedy 2007.09.17. 23:11:57

TH + No Thanx = SZAR
Tudjátok mint a tokio hotel és a no thanx közös koncerten a plakáton:
Tokio Hotel? No thanx

Matt 2007.09.18. 13:46:59

Sztem az adidas superstar az egy nagyon jo cipő. és aki ezt a csunyaságot csinálta az elmehet a picsába hogy ilyen gusztustalan buzikat tett erre a cipőre!! nincs fantázia h nem tud kitalálni egy cipőt?? akkor meg elbujhatna szégyenébe!

Eniky 2007.09.20. 20:18:21

Hát...ez geci szar példálózás..az a Superstar enyhén komolyabb cipő mint ez a szar fos hányás..mellesleg ennyi erővel az összes efféle modell Superstar másolat:))

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.23. 22:48:46

Je-je-je... Megy itt a társalgás, közben pedig beírom a google-ba, hogy tokio hotel póló és kiadja a blogomat háromszor is a lista:P Na de legalább van aki felfigyelt ugyanerre, mint én, ezt a képet egy másik oldalon találtam (hot dogos): image.hotdog.hu/_data/members0/108/156108/images/tokio%20hotel2.jpg

Ninna 2007.09.24. 14:43:29

A Tokio Hotel nem emo a No thanx se..nem igaz h nem lehet felfogni aki kitalálta h emok az nagyon h*lye volt..ennyit erről aki meg nem ismeri a TH-t az álljon le!!! mi (TH fanok) nem basztatunk titeket nektek miért kell minket??? pff szánalmasak vagytok...

Bangó Patricia 2007.09.24. 15:19:02

szia a TH-elöbb meghalgatom mint a No Thanx- et bár egyiket sem kedvelem mint volt TH fan maradok a Th-nál XD

Bangó Patricia 2007.09.24. 15:25:17

egyik sem olyan nagy szám bár sokan ugy hivják a th-t hogy hokizo fotel és sok buzik 1 rakáson

cool yanoschka 2007.09.25. 21:22:14

sztem nem kell ezzel annyit foglalkozni, a mai tinik uncsiznak, a felnőtt társadalom nem nyújt nekik semmi más szerepet mint eszköznek használja őket üzleti célokra. (mert ugye az emo baromi nagy üzlet, a szülők zsebére)
szóval hagyni kell őket, aztán majd felnőnek, elmennek melózni, ki hivatalba, ki a fonodába..és szarnak majd az emora, örülnek ha élnek.

xXeMo_girlXx 2007.10.01. 14:29:01

Pff, a Tokio Hotel eggyeltalán nem emo. De miért nemlehet ezt az egyet felfogni???

Bonyi Z. · http://piv.pivpiv.dk 2007.10.02. 09:18:02

Akkor mi? Úgy mégis, ezt áruld már el nekem, mert kíváncsi vagyok rá (tényleg nem bántásból). Milyen stílusú, ha nem emo?

SzocioBorz 2007.10.06. 01:59:26

Pop. Az emohoz nem sok köze van. Eleinte üzleti célokból annak állította be a média, meg még most is, de azok el vannak tévedve. Hozzáteszem hogy a manapság emo címkével ellátott népszerű zenekarok többsége (MCR, Fall Out Boy) sem emo.
A tokio hotel létrehozása a tizenéves kiscsajok behülyítése céljából történt, aminek végső célja hatalmas nyereség szerzése. Nézzük kik nyernek rajta? A kínaiak: nincs téhá rajongó szar minőségű, raszteres nyomatú póló nélkül, szegecses öve is van a többségnek, meg halálfejes hajpánt, meg olcsó kínais tornacipő, tokiohoteles kispárna, tolltartó, klucstartó, jelvény, iskolatáska meg a fene tudja még mi... tokio hoteles vécépapír az antiknak (najó az nincs de micsoda üzletet lehetne ebből is csinálni) Ez a cipő meg mindennek a teteje. Így meggyalázni a superstart... ez a típus már akkor is létezett mikor ezek a kis szarevők még nem is éltek... Az adidas helyében beperelném a gyártót a koppintásért. Igaz erre nincs ráírva hogy adidas, de szerintem le van védve hogy hogy néz ki...

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.10.06. 10:27:57

Pop? Te egy lapon említenéd a Tokio Hotelt Madonnával? Én inkább nem...

Atom · http://atom.blog.hu 2007.10.06. 12:15:57

Ha tudnátok, hogy mit fényképeztem ma osztrákiában... Na majd bejegyzem azt is. Ide kapcsolódik:) Örülni fogtok:)

Katica 2007.10.09. 16:57:06

Imádom mikor az emosok és nem emofanok összeugranak, és szidják egymást!:DTök poén!:DSzétröhögtem az agyam!:D
Meg amúgy szerintem tök fölösleges ez a vita, mert a TH-fanokat úgyse lehet meggyőzni, hogy imádottjuk emo, de fordítva is: aki elkönyvelte a Tokio Hotelt emonak, nem fog egy reggel arra ébredni, hogy istent látta, aki azt mondta neki, hogy a TH nem emo!:D(pálfordulás)
Szóval maradjunk abban, hogy mindenki azt hallgat amit szeretene, legfeljebb nem tapasztalja meg milyen is a jó zene.:D(Mert ugye a legtöbb TH-s azt se tudja mi az a Nirvana meg Guns n' Roses, pedig én ezen nőttem fel)Minden kornak meg van a maga zenei világa, éss lehet hogy egy nap még az lesz, hogy odáig süllyed a zeneipar, hogy a TH lesz a koronázatlan király!:SBár azért remélem inkább visszajön a régi zene!:D
Amúgy meg az Adidasról annyit, hogy ilyen gyenge utánzathoz a deichmanban pontom 6 rugóért hozzá lehet jutni, az eredeti 22 ezer helyett...

eszter 2007.10.20. 08:50:53

mint már montam a tokio hotel egy hanygyányit sem szar. igenis jó, sőt szuper. na meg a no thanx. az is szupi. de most ez nem vicces de én lány létemre szeretem a billt geogrot gustavot és tommot. tudom hogy bill festi magát de én nekem a daluk, és ő maguk is tetszenek. és már van róluk poszterem vagy 50. újságuk meg vagy 100. másnéven sok. és a suliban a legtöbb fiú azt mondja hogy k.u. tokio hotel. ebben nincs igazuk. de még lányok is mondják. de ha mégegyszer csúfolják megmutatom a másik dühos felemet is. olyan nektek is és mindenkinek van. na szia(:(:!

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com/ 2007.10.20. 14:56:30

LOL! Beszarás... :D:D

FARKAS MILÁN · http://www.google.hu 2007.10.21. 10:12:41

én imádom a tokio hotelt és szeretnék egy olyan tokio hoteles cipőt ami ilyen hosszuszáru és tokio hoteles és egy ujságot meg egy sapkát ami tiszta tokio hotel

eszter 2007.10.23. 12:21:02

na meg még azt hogy ha nem tod mi az a k.u. akkor még leírom de ezt a kéét szót töbször haszn.. fogom.de a tokio h...-el nélkül. nemtom mi a rossz a t.h.-ban. de nem az én dolgom csakk azért nem kell csúfolni vagy magadba tartod vagy azt is lehet mond....: hogy. nem szeret... mert 'nem a cigi és a káromko.... teszi az embert nagyá." hanem ha önmagad vagy. de én mondom nem az én dolgom. de ha csevegni akarsz velem kress a: szundi37@freemail.hun de szerintem ne csevegjünk mert sok a dolgom, és szerintem ez az igazság.

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.10.23. 13:39:09

"LOL! Beszarás..." v2.0

cool yanoschka 2007.10.23. 20:49:31

istenem...bili kaulic buzi...mi lex ha ezt a sok kis TH picsa megtudja ???
eretvágnak...az tuti ....

nemenvoltam 2007.10.24. 20:53:41

Ez a cipo egy vicc. Bar viccnek meg eleg szar :/
Az igenyes NEMemo zenekarokrol meg csak annyit, h nekunk Balatone feszten strandolas kozben volt "szerencsenk" vegighallgatni egy notenksz koncertet...na azt nem kivanom senkinek. Lenyomtak a 3szamukat ami a tvbe is megy, aztan kovetkeztek a We wil rock you es hasonlo klasszikusok meggyalazasa, majd johetett ujra a mar jatszott 3 szamuk.(termeszetesen a sracnak semmi enekhangja nincsen)

eszterke cicam, a kedvemert megprobalsz leirni egy ertelmes osszetett mondatot?

Beni 2007.11.16. 15:40:35

--Atom-- 2007.08.17. 22:44:36

Nyáry Móna · http://nyarymona.blog.hu 2007.11.17. 00:23:29

Szerintem az eredeti cipő is nagyon ocsmány, kövezzetek meg érte nyugodtan. Mi ez az emo-nememo ökölharc? Mindkettő emo, ez tiszta. Nem értem miért kell ezt ilyen stílusban kikérni magatoknak kedves exemos kislányok? A hugom 14 éves. Tavaly télen állandóan halálfejes pink cuccokat kellett neki vásárolni, mindehonnan folyt az emo itt, emo ott, még weblapot is csinált. Aztán történhetett valami megvilágosodás a buksijában, mert egyszercsak nagyon normális lett. Azóta viszont utálja az emo-t, és szóba se lehet hozni, mert azok köcsögök, meg hasonlók. Én ezt nem fogom megérteni soha. Gyermekeim! Nem akartok inkább környezetvédők lenni? Megmenthetnétek egy csomó kis állatot, ha nem hordanátok magatokon ennyi műanyag, giccses szart, ami később a kukában landol, és megöli a jegesmacikat.

charlie 2007.11.18. 12:32:00

ááá, ez lol ami itt megy.
gyerekek, a zene a népzenénél kezdődik ;)

CapsLock 2007.11.26. 16:57:09

Hali!

Ide is írok, látom folyik a vita!
"TH + No Thanx = SZAR
Tudjátok mint a tokio hotel és a no thanx közös koncerten a plakáton:
Tokio Hotel? No thanx"

Atom · http://atom.blog.hu 2007.11.26. 23:44:35

Ki gondolta volna anno, hogy egy cipő fotójának publikálását majd egy ilyen kommentparádé követ:D Örülök neki:D

Szasza 2007.12.01. 21:31:57

Sziasztok. Kezdjük ott hogy:
1:
A TH-nak és az EMO-nak semmi köze egymáshoz. Mert a TH Rock banda. Amikor kimentem Németországba találkoztam velük.Ott is tiszta rock cuccban volt. Meg a képeken ott is a Bill rock cuccban van.
2:
A No thanx-nek és az EMO-nak sincs semmi köze egymáshoz.

Mindkettő rockbanda. Ha meghallgattátok volna a zenéiket akkor talán az lenne a véleményetek. hogy:
Mindkettő rock.
És tudjátok hogy melyik emo-s banda?/énekes?
pl:
Afi, Taking Back Sunday, My Chemial Romance, Fall Out Boy, The Used, Panic! At the disco, From First To last, Thursday, Brand New, Jimmy Eat World, Dashboard Confessional. Meg stb. Nah ezekre mondjátok hogy EMO-sok. Én jobban tom hogy kik az EMO-sok és kik nem, mert én már négy éve az vok.
Nah bye bye

Szasza 2007.12.01. 21:43:37

Thedy. Kezdjük ott hogy:
1:
A Tokio Hotel nem szar meg a No thanx se. Egyáltalán hallottad őket? Ha meg nem akkor minek járatod a pofádat? Enny na csá.


2:
Bonyi Z. A Tokio Hotel az nem EMO sem pop. Hanem rock. 4 éve vok emo+2 éve TH. Azért csak meg tom különböztetni a TH-t az EMO-tól.


3:
cool yanoschka. Hozzád is ez lenne a következő:
Hallottad egyáltalán a TH-t? HA nem minek jártatod a pofád???? Bill Kaulitz (billi kaulic helyett) nem buzi!!!!! Az egyik osztálytársam is ezt mondta és bevertem neki egyet. Másnap kék volt a szeme. Szóval ha te sem akarsz maradandó sérülést akkor fogd be a pofád Magyarul: KUSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!


NA CSÁ

krista89 2007.12.02. 01:37:18

Akinek baja van a Th-val, ne halgassa. Ennyire egyszerű. Ennyi erővel én is mondhatnám, hogy szar a Tankcsapda, mert nem szeretem...De ha nektek van arra ihletetek, hogy 20 emberrel ezen vitázzatok, akkor nem a Th-sok szánalmasak, hanem ti...Ezen elgondolkodhatnátok...és ahelyett, hogy itt szurkáljátok a népet inkább menjetek és hallgassátok a ti kedvenceiteket...Krista89

Bonyi Z. · http://piv.pivpiv.dk 2007.12.02. 14:08:16

Kedves Szasza!
Sajnálom, hogy X évnyi emoság után még mindig nem elég kifinomult a hallásod. Sebaj, még pár év és letagadod.
Másrészt: érdekelne, cool yanoschka-n hogy állsz bosszút? :D

H4RdC0r3 2007.12.17. 18:15:10

Na engem már csak 1 dolog basz fel agyilag h le emoznak olyan embereket akik nem is azok ráadásul én pont h hc t hallgatok és sok barátom is, és a büdös cigányok meg stb. az utcákon állandóan emoznak holott a hc nak köze nincs az emohoz mivel az emo érzelmes világfájdalom meg tköm tudja mi nekem meg semmi bajom nincs az élettel részemről teljesen m1 vki milyen stílusú max nem naon dumálok vele ha nem teccik de én személy szerint senkit nem basztatok (Lo_OL) aki meg ilyen nyomorék h azt se tudja milyen a hc s stílus az meg ne pofázzon!

gyurika 2007.12.20. 13:53:51

helooo mindenkinek háttt megmondom az igazat tényleg nincsen sok közük a zenéhez a tokiohotelnek és a kinézetükrol nem is beszélve kis melegek!!! a nothenx is csak egy kis szardarab csak a szaros kis lányok szeretik öket!!!!! enyi!!

gyurika 2007.12.20. 13:55:41

de azt hozzá teszem az adidas supoerstar vagány cipő de nem a tokiohoteles !!!! fujjjj

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.12.20. 21:19:31

hát ez furcsa hogy pont ide nem kommenteltem...:D szerencsére már megy ki az emo a divatból legalábbis a zene a pózerek még maradnak...:D amúgy azt olvastam hogy az össze emo-s tagadja hogy ő emos ezért tagadják azt is hogy a Th meg NT (no tenx) emos--... értitek az összefüggést remélem...:D

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.20. 23:12:30

Összeesküvés elméletekben is jó lennél szerintem:D

pankeey 2007.12.20. 23:31:11

utolso szavak: (kivetelesen ekezettel) :)

[Koncert után - egy elcsípett beszélgetés]

riporter: Hogyan tovább? Mik a terveitek az új 2008-as évre nézve? Folytatjátok tovább a pályafutásotokat?

együttes: Nem, köszönjük!

Dia 2008.01.01. 18:57:29

Háát, hogy is kezdjem!(a pasimnak is ilyen cipője van! mármint adidas, nem th-s):-) Szóval én szeptember elött egyetlen egy számot nem hallottam sem th-tól, sem No Thanx-tól! Nem is érdekelt, de azért néha cseszegettük vele az emo-s lányokat! Aztán szeptemberben megismertem egy csajszit, aki azóta a legjobb barátnőim egyike..! 3hete ismertem, mikor megtudtam h szereti a th-t meg ilyeneket...először röhögtem...nem szóltam semmit! Aztán a többiek cseszegetni kezdték és én még mindig nem szóltam semmit! Aztán megkérdezték, hogy én milyen zenét hallgatok,elkezdtem sorolni hogy:Nirvana,Guns 'N' Roses, Kárpátia stb...ők persze azt sem tudták h miről beszélek, ez kicsit felb*szta a cukrom, de mind1! Szal rájöttem, hogy nem érdemes a th-t szidni meg a th-sokat lebeszélni a th-ról, mert nem lehet! Nem fogják fel h mit szeretnek, de az ő dolguk! A barátnőmnek is van ilyen cipője, de nem is fedeztem fel a hasonlóságot! De az adidas ebben is ,mint sok másban verhetetlen szóval egyértelmű h az adidas a jobb!

Dr. Garai Gábor 2008.01.08. 14:05:37

emo napirend

8:00 - felkelni.tükörbe nézni majd elsírni magunkat,hogy elaludtuk a hajunkat.

8:30 - elözö pont miatt öngyilkosság megkísérlése

9:15 - 2 sikertelen kísérlet után folytatni a napot.

9:20 - kiválasztani a ruhát a mai napra.

9:50 - fürdöszoba: eltávolítani a testszörzetünket,hajbelövés,körömfestés,smink.

11:00 - az új képeket feltölteni a myspace-re.emailek lebonyolítása.myspace-n megosztani a haverjaiddal,hogy mennyire bevág a seggedbe az új farmerod.megírni,hogy mennyire elkeseredett vagy.

12:00 - némi nemü táplálék elfogyasztása

13:00 - sírás

13:25 - msn-en megbeszélni,hogy beszakadt a körmöd tegnap.

14:00 - megosztani a világgal a fájdalmaidat.

15:00 - végre kimerészkedhetsz az utcára. elmégy a barátaidhoz megbeszélni a legújabb divatod.kollektív sírás.

17:00 - vacsora könnyekkel kísérve

18:00 - msn,myspace és társai.

20:00 - fürdés, smink eltávolítása.

20:45 - smink nélkül a tükörbe nézni majd szembesülni,hogy mennyire ronda vagy.sírás

23:00 - myspace-en összegezni a napodat.elköszönni a netes haveroktól.

00:00 - lámpaoltás.kis pityergés még mielött elalszol.

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.01.08. 21:31:17

Kihagytad a "myspace-msn"-időből azt, hogy megnézni a tesód blogját, sírni, majd beszólni az alábbi aforizmákat felhasználva: XD, "nem buziiiii", !!!!!!!!!!!, "nem emo".

Dia 2008.01.11. 19:33:46

Megkérdeztem az egyetlen ismerősömet, aki szereti a th-t és ismeri a No Thanx-ot is, hogy melyik emo, és melyik nem! Azt válaszolta, hogy a No Thanx az elején amikor nagyobb divat volt az emo, akkor még emonak vallotta magát, most, h már kezd kimenni a divatból, mostmár azt mondják h nem emok-k(pff)! A th-ról azt mondta h ők nem is mondták magukról, hogy emo-k lennének, de Bill Kaulitz hozta be a divatba(pff) a fekete körmöket, meg az ilyen izéé hajat! Én nem , hogy ebből mi igaz és mi nem, nagyon nem is foglalkoztat, csak gondoltam leírom!

_beg_ · http://www.begira.gportal.hu 2008.01.13. 15:26:59

áhh.ezmár szánalmas.egy ilyen jó cipőt egy th szarra csinálni...pff.meg nehogymár..a th és a nothanx nem emo..xd.rock..na azt megnézem xdxdxdxd.mind1.helo

mary 2008.02.06. 14:44:09

Nekem is van ien cipőm.. :P Deichmann-ba lehet kapni. De a TH nem emo. hanem Rock
kapják be akik azt hiszik h Bill buzi!!! :@@@@

th 4 ever 2008.02.06. 16:51:13

a th ből csak Bill öltözik úgy tehát................ A TH A LEGES LEGES LEGJOBB mér talán mozart jobb?!

Dia 2008.02.06. 17:14:12

Nah ilyet sem láttam még Bill-t Mozarthoz hasonlítani...( bár talán kettőjük közül, lehet h nem Mozart érdemelte volna meg h kisbetűvel írják a nevét...) És igen Mozart jobb!

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.02.06. 17:35:35

Mozart jobb! Hallottad már a Török indulót? Fantasztikus, de most komolyan mondom! Bár lehet, hogy nem is tudtad, hogy létezik...
Az meg, hogy emo, vagy nem emo lényegtelen. Attól még nem lesz jobb, vagy igényesebb, csak mert az, vagy nem az. Ellenben a rajta folyó vitán keresztül a rajongók átlagos IQ szintje kiderül.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.02.06. 22:46:32

"a th ből csak Bill öltözik úgy tehát................"
- azért Tokio Hotel, amúgy Gay Hotel lenne

"A TH A LEGES LEGES LEGJOBB"
- Ízlések és ficamok...

"mér talán mozart jobb?!"
- Ugye nem gondolod, hogy ez egyáltalán kérdéses?!

thewalk 2008.02.09. 13:42:16

babylon a semmin vitatkoztok, a terdig letolt gatya is kiment a divatbol vagy tévedek, adjato kegy kis idöt nekik, majd kitisztulnak aztan csá

vienna 2008.02.11. 01:03:25

a Tokio Hotel VALÓBAN nem emo. Magukat talán úgy határozzák meg, hogy poprockot játszanak. Ne kérdezd, az milyen, mert magam sem tudom.
A külseje valóban emo-ra vall(hat), de ő akkor sem az. Nem annak vallja magát, köze nincs hozzá. Az hogy fekete a körme, a haja vagy hogy sminkeli magát, senkinek föl sem tűnne (sminkel még rengeteg férfi előadó/énekes), ha NEM VOLNA OLYAN ÉDES, LÁNYOS POFIJA. Ezen van a hangsúly. Erről Ő aztán végképp nem tehet.
Ettől függetlenül a cipőjük piacra dobásának bevétele éppen nem az ő zsebükben fog landolni, erre fogadok bármiben! Haha. A média és a menedzsment az, aki hülyíti az embereket, te meg vásárolsz és manipulálnak. Nem hinném, hogy 4 alig nagykorú emberke volna a hibás.
Sokkal rosszabb dolgokat követnek el mások, hadd ne hozzak példát a nemzetközi sztárvilágból!

Zsófi 2008.02.27. 17:19:09

nekem mondjuk a Tom jön be!ikrek vagyun a tesómmal,egyszer szeretnék velük talizni!remélem fogunk!beszéltem a Billel!!!tetszünk neki,látta a képünket!!!akit érdekel,zsafardi@hotmail.com-on lehet elérni!!!!!de csak ott:)

Spirit 2008.02.29. 17:46:42

LOL hát ez késsz.. hogy a th rock???? jól vagytok ti összerakva???? XDXD meg a nófenksz..pefff.. xP ez meg olyan röhejes, hogy akik emosok, azok többségben tényleg letagadják hogy emosok, így azt is állítják, hogy imádott együttesük sem emo stílusban nyekereg XP wáhh..hülyeség..am. nem az emoval van a baj, hanem a buzikkal és az érvagdosósvilággondjanyakábaszakadós pózerekkel.. xP én eddig is imádtam, és most is imádom a rockot, bár már melléjött pár egyéb stílusú együtes amiket szintén nagyon szeretek... de hogy a th rock lenne..??? nahneeem.. am. meg aki azt mondja hogy a th többet ér mint Mozart, arra kom. ráférne egy látogatás a dokinál..^^ 5.éve zongorázok, énekkaros vagyok, és akár hiszitek akár nem, Mozart iszonyat jó darabokat és dalokat írt, Beethovenhez, megBachhoz, -és még sorolhatnám- hasonlóan.. najó. bey, további szép napot.. :] peace XD

Firelight 2008.03.01. 11:08:12

Én egyszer halotam a TH-t(már bánom)... többször nem is fogom:D Eleve az emo felfogás(mégha ez a bizonyos "zenekar" nem is az) hülyeség... a vérbeli emonak az a király ha vagdoshatja magát, meg bőghet a sarokban... szánalom. Na meg ugye ez neketek a rock/pop... Akkor halgassatok Ozzy-t vagy Beatlest! Mindeggyik klasszisokkal jobb mint ez a "zene".

Sanislov 2008.03.22. 12:30:35

Üdv mindenki!

Hát én 21 éves vagyok, és szerenécsre kimaradtam az ilyen fura divatdolgokból.

Először is emo nem létezik manapság. Az a 80 évesk vége, 90es elejére tehető, amiről a mai fiatalok nem sokat tudnak. (elvek, stb.).

Másodszor a Th, meg NT....hát nem emo, de attól még nem jó. Sok számuk gyűlöletről fájdalomról szól, és a mai tizenévesek beleélik magukat, és fáj nekik a világ.

De istenem..egy 14-15 éves lány, fiú mit tud még a világról???
Én egyetemen vagyok, és az igazi élet érettségi utána kezdődött. Addig még benne voltunk ebben a szép álomvilágban, hogy napközben suli, délután kis tanulás. Hűtő tele, mert persze anyuci vásárol, és ezen kívül semmi gondunk.

De a mai fiataloknak már ez sem elég, mert ők lázadnak, és fáj nekik, hogy csak éjfélig mehetnek el bulizni (inni, cigizni), és nem maradhatnak tovább. MEg a szülő orrol rájuk ahogy öltöznek, meg suli után még 2 órát kocsmáznak.

De én nem neheztelek rájuk 15 évesen énis naiv voltam. "Szakadt punk", aki azt hiszi hogy a szerelem is örökké tart.

Csak azt üzenem nektek, hogy majd ha idősebbek lesztek, ti is nevetni fogtok a 15 éves éneteken. De kérlek legyetek már észnél!

És ha már ennyit ideírtam, akkor beszéljünk a cipőröl is:P
Aki akarja megveszi, aki nem. Na persze a koppintás az elég gáz...biztos jó kis kínai:D Hordja akinek van rá gusztusa!

Rockbaba 2008.03.27. 18:58:08

Hali!Szerintem a tOKIO hOtelnek semmi köze nincs a rockhoz..magam is tudom..2 számukat hallottam de rögtön a sürgősségire kellett vinni...És aki azt mondja Tankcsapda szar..az gondolkodjon el egy kicsit magán...és igenis jó ez a cipő..a buziknak és azoknak ekik kis köcsög érvagdosós magasajnáló emberek...miért fáj nekik a világ?és hogy az a divat hogy a sarokban sírni..komolyan az 5 éves unokahugom nem olyan hisztis mint ezek a Th pi***k!!!ÉS MÉG VALAMI!HA A TH ROCK AKKOR HOGYHOGY EGYETLEN ROCK BOLTBAN SE LEHET LÁTNI THS CUCCOT???

üdv a hülyéknek!!!

öö az a lányx) 2008.03.28. 19:01:42

Sziasztok!
Sanislov-nak teljesen igaza van:) Én is 15 vagyok és ezek a problémáim nekem is megvannak! De örülök, hogy az idősebbek is ilyen jól átlátják a helyzetet!
Ez a thsok vs. antisok, ez..annyira gáz már sztem.. nem nőttünk még ki ebből? Sztem mindenki elgondolkozhatna rajta, mert mindig van olyan aki osztja a másikat, de olyan fölöslegesen, mert megváltozik tőle bármi is? Nemhiszem...
Nha peace mindenkinek! :):)

Naó 2008.03.29. 14:35:12

Fura h mire képesek a pénzért az emberek... nekem nagyon bejött a superstar, de most már kicsit zavaró lesz... ez olyan, mintha díznifigurákat reklámoznának egy heinekenen. Am jó a blogod! :)

Dia 2008.04.10. 10:40:29

Ugyan már...az még világos h vannak "th-sok", de minek az "antisok"??? Aki nem szereti, ne hallgassa, de nem kell ezen ennyit problémázni! én is 15 vagyok, de nem hiszem h a hülyeség korhoz köthető. Ismerek olyan 12évest aki értelmesebb egy 18 éves néha "th-s", néha "antis" leányzónál. nah mind1..

Beecel 2008.04.14. 19:19:52

Nem akarom vitatni, de örült th rajongó vagyok. Valaki emosnak tartja valaki nem. Ha valaki nem szereti ne szoljón a th-hoz. Ez egy izlés ami yxzfg embernek van. Egy egyforma ember sincs. Sose itéltem el azt az embert aki utálja a th-t de legalább ne a szemembe mondja. Én nem vagyok holmi olyan ember, aki lealázza a másik izlését. Régebben tettem. De rájöttem aki a th-t szereti ugyanolyan ember és lehet jófej. Ne a zenei izlése alapján itéljük már meg egymást. Emberek?! Hol élünk?! társadalomban. Fogadjuk már el a másik izlését és ne antizunk meg ne buzizzuk őket stb. A másik is így fog reagálni a te kedvencedre. Csak annyit szeretnék. Gondolkozattok el. Nem az izlés, kinézet alapján kell dönteni. Megjegyzséként énis utáltam őket. De megváltoztam. És örült th rajongó lettem. Tudom milyen buzizni s szeretni őket. Foagdjátok el. Köszönöm.

eD 2008.04.14. 21:56:14

Imádom ezt a fajta Super Star-t. Nekem is van ilyen. Sok éves és még él.:)...az igazi, az egy. már az emó stilus előtt megszületett.

ANTI TH 2008.04.29. 23:10:41

DOBOZZAL EGYÜTT GYUJTANÁM FEL!!! AKI MEG ILYEN CIPŐT CSINÁLT ANNAK LETÖRDELNÉM A KEZÉT ÉS FELDUGNÁM A SEGGÉBE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Attila 2008.06.03. 05:47:49

Szerintem meg az összes érvágós sarokbasirós THs meg nothanxes enyhén szólva fanatikus és depressziós. Gyerekek halgassatok valami jobb és normálisabb zenét és meglátjátok szebb lesz a világ.... nem csodálom hogy aki egész nap hallgatja hogy ne ugorj le a tömbházról az kissé bekattan. Kétségtelen hogy amit sokat hallgattok egy idő után rátok ragad sakko annyi... ez a tömegízlés. Csak azt sajnálom hogy épp ien szar zenét kellett sokáig hallgatnotok:))) És még azt hiszitek hogy vagány is mert más is ezt csinálja. Ha elkapnám ennek az egésznek a forrását az emberiség érdekében áldoznám fel:)))
Az adidast meg ne csúfítsátok el. Nektek Thsok, akik nem rendelkeznek zenei hallással- hogy sülne ki a hangkártyátok;)

Egy srác 2008.07.03. 23:51:30

Nem azé de a TH meg a No THX az EMO.. elég feltűnő h kis emo csajok védik a TH-t ismeg a NI THX-et is.. szánalom az ien.. szerintem akkor legalább vállalná fel h az a zeneelöadó is amit meghallgat.. a cipöröl meg annyi h geci szar aki egy ien jó csukára rárakj azt a szar TH gecit.. am meg kijelentették h a Tom Kólicgeci buzi... ennyi

Cukkika 2008.07.08. 10:45:21

Szerintem nem kell lenézni eggyik stilust sem de viszont a super star cipöt feleslegesnek tartom ilyen szintre lehozni......
Kérsz Tokio Hoteles rágót
No Thanx

Shiro 2008.07.19. 08:21:51

Elvből nem írok kommenteket mások blogjára, de ezt most muszály:
1.; Amit szerencsétlen Superstarral műveltek, az egy undoríó gusztustalan reklám fogás! Nekünk superstárosoknak pedig nagy "érvágás" ;)
2.; TH és NTX mind a kettő EMO! Felőlem gondolhatjátok másnak(nem tom minek, mikor a th már rég kiszitált...)de az, h rocknak minősítitek az fájt. Tudom gyerekek, h milyen mikor a kedvenceiteket másnak titulálják(a jrock-ot is mindenki emo-nak tartja) de a ti esetetekben nem erről van szó, csak nem tudjátok elfogadni, h EMO-sok vagytok...
3.; A Fall out boy, és a Jimmy eat world nem EMO! A jimmy eat world pl már 5éve is létezett amikor még el sem kezdődött ez a nagy EMO láz!

Kovács András Péter: Az emosok szar zenét hallgatnak, ezért szomorúak! XD

Szinti 2008.07.23. 23:04:46

elájulok komolyan gyerekek:Dmost ha ennyire tudtok kampányolni azért h ne nyomják rá a hermafrodita Bill pofáját a cipőre,akk azét is már lécci h ne legyen 20 rugó max 10:)
köszi:P

Wityi 2008.08.05. 00:13:22

Csá emberek!Szánalmas ahogy itt veszekedtek..:D...má bocsi..Szal az a helyzet , hogy most nagyon hódit az EMO stilus, sokan azthitték énis az vagyok mert oldalt van a hajam.Csakhogy az EMO nem úgy működik, hogy én ettől a naptól kezdve emos leszek, hanem az egy nemtommi.Sok ember szok bánatába sirni...és??...emos lett hirtelen vagy mi??..nem..Amúgy hallottam ezekről az emo modellekről akikre sztem nyugodtan lehetne mondani , hogy pózerek mert honnan tudjátok , hogy emos zenét hallgatnak...szal simán mondhatjuk őket is pózereknek...És hadd jegyezzem meg az emo nem attól függ hogyan öltözöl meghogy sirsz állandóan.Nekem is van egy emos barátnőm és életvidám csajszi nem sir meg semmi ilyen...Najó nemdumálok többet erről...A TH és a NO THANX-ről annyit hogy mindenki azt hallgat amit szeret.. nem szoktam ócsárolni más kedvenc zenekarait, mégha nemis szeretem.Merthát a normális ember nem olyan, hogy más kedvenc bandáit lehülyézi.De azért megjegyzem nem lesz nagy jövőjük ezeknek a semmiből jött zenekaroknak.Sorry ha sokakat untatok..:D...A cipőt meg hadd hordja aki akarja, ha ettől boldog..Te is boldog volnál ha a kedvenc bandád,énekesnőd,énekesedcipőjét hordhatnád.De az tény és való, hogy nemvolt szép dolog lemásolni egy olyan múltú cipőt mint az adidas.Mindenkinek köszi ,hogy ezt elolvastátok..:)

ER.o. 2008.08.06. 15:10:08

Legjobb vita, az emorol vagy nem emorol.Hol nevettem, hol sirnom kellett.Mozart lehurrogva?TH legjobb?Tizen evesek a netbetyarok?Aki amugy emo-s miert tagadja, hogy emo-s?Semmi gondom nincs az emosokkal csak az itt olvasott velemennyilvanitasokkal.
Erdekes, csak az adidas superstar kep kapcsan kerultem erre az oldalra.Megvitatnek egy ket dolgot, azok kozul, amit olvastam, de majd reszletesebben amikor lesz idom. Jo eszmecseret tovabbra is.

huano 2008.08.20. 22:59:58

te jó isten ilyen istenverte cipőt.. áááh... még az utolsó kukásnak se adnám a lábára.. az egész emo szériának a tűzön van a helye!

niki szeretem a th-t imadom 2008.08.22. 10:30:53

hat ti nem vagytok normalok a th az rock eggyuttes nem emo az emo nyalas nem rock imadom oket!!!!!!!!!!!!!!!! nem emok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ertve vagyok?

Tommi 2008.08.24. 15:56:46

A rock ott kezdődik, hogy AC/DC, Kiss, Metallica meg Judas Priest...

Tommi 2008.08.24. 18:33:54

Na meg a Motörhead-et kihagytam ez előző felsorolásból...

Luca 2008.11.29. 19:06:42

Na figyuzatok a No Thanxről szálljatok le. Köszi. Hagyátok békén őket ha nem szeretitek miért beszéltek róla?? mert annyit beszéltek róla (mármint azok akik utáljákőket ) hogy már én azt hiszem szerelmesek vagytok beléjük.xd

Hatványpatkány 2008.11.30. 17:27:42

Nos, ne dőljetek a kardotokba, kis tinilibák, de a Tokio Hotel bizony-bizony emo (valamint alternative pop-rock/punk pop) kategória, lásd a legnagyobb zenei adatbázist a neten, az allmusic.com-ot. (Paralell a No Thanx is az)
Olvasni, meg tájékozódni kellene, drágáim.
Egyebekben nem kell aggódni, pár éven belül lecseng ez az emo-mánia is, aztán jön majd a másik. Így van ez.
Ja igen. A cipő pedig borzalmas.

Luca 2008.11.30. 19:13:12

na figyuz nekem sem tetszik a cipő és én nem azt montam hogy a no thanx az nem emo am szerintem nem az de akk szerinted az. ja és hagy már békén őket ez neked jó hogy másnak a kedven eggyütesét lefikázod??? na és nem tom mi a kedvenced de azt tom hogy rosszizlésed van.kivétel ha szereted a no thanxet cagy a tokio hotelt.

Hatványpatkány 2008.11.30. 20:36:41

Luca baby, karácsonyra kérjél már az ősöktől egy "Magyar helyesírás szabályai" c. könyvet, mert szemmel láthatóan nagyon komoly kihívásokkal küszködsz.

Mellesleg ne támadjál egyből, mert én nem szóltam le semmit, csak azt mondtam tényszerűen, hogy a Tokio Hotel műfajilag emo. Oda sorolja minden mérvadó szakíró/szak(web)lap. Meg akinek füle van, az is hallja egyből.

Remélem, az ágyban is ilyen kis heves vagy, hrhrhr

Pepepupu · http://www.ilyesmi.blog.hu 2008.12.01. 18:55:55

Nekem is csajnak kéne magam tettetni, és még jobban bejönnék a csajoknak...LOL:D
Ilyen cipő meg grhhh...inkább a halál.
Mellesleg van egy TH fan ismerősöm, akivel beszéltünk egyszer erről és ő is azt mondta, hogy a TH(tolatás határXD) emo.

Luca 2008.12.02. 09:15:31

1 mit érdekel téged milyen a helyesírásom?? am meg ne pofáz nekem ja és montam hogy nekem sem tetszik a cipő ja meg a tokio hotelre nem is monta semit. és nem támadtam.

Tommi 2008.12.02. 23:12:13

Vicces, hogy egy ilyen hülye témából, mint egy gagyi tökjóhoteles cipő, milyen kis száj-/billentyűkarate tud kialakulni.
Én sem értem különben, hogy mit lehet szeretni a tokiohotelen, de ettől még nincs azzal bajom, ha valaki más hallgatja. De azért remélem, hogy azok, akik rocknak titulálják, egyszer rájönnek, hogy nem az...

Hiszen ahogy fentebb leírtam: Judas Priest, Motörhead, Metallica, AC/DC, Kiss, Sepultura (ha a punk vonalat is ide keverjük), meg mondjuk Spider Bait.

Luca 2008.12.04. 19:17:50

amúgy én úgy érzem aki dúrog annak nagyon nagy szája van igy interneten keresztül.de lehet hogy az derül ki hogy egy nyálpic ember.de ez nem biztos.
süti beállítások módosítása