atom

Fekete-Fehér Február 28/16: Ijesztő ivászat

2014.02.21. 14:39 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/16: Ijesztő ivászat Tovább

Lassan egy éve boldogít minket Lucie, szeretjük, dédelgetjük, cuki ahogy kell. Este nagyon forgolódott a csap közelében, s amikor nyitottam a csapot, olyan ijesztőnek ítéltem. Néha amúgy is ijeszteget a macsek, amikor elhúzom a zuhanyfüggönyt és a mosdón áll, vagy kijövök a fürdőből és az ajtó mögött fejmagasságból bámul a hűtő tetejéről, ez viszont most más volt. Bár már volt a 365 projektemben ilyen jellegű, akkor “cuki” kép, úgy gondoltam most is lefotózom őmacskaságát. A hátraszegett fül, a kissé hunyorított szemén a csillogás és a kissé felhúzott pofa nekem ijesztő összképet ad, de nem rémültem meg tőle, ivás után ugyanúgy mosolyogva dörgölőzött ahogy szokott, nem egy sátáni macsek a drága. Legalábbis remélem:)

28_16.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr925825619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása