atom

Fekete-Fehér Február 28/5: Canonék

2014.02.06. 14:59 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/5: Canonék Tovább

Az első saját fényképezőgépem egy Canon volt, nem a tükörreflexes fajta, csak egy okosabb filmes kompakt. Aztán a digitális korszakba lépve a gépek jöttek-mentek, ahogy az évek, míg eljutottam a fotóriporterséghez, amihez szintén Canont választottam csapattársnak. A digitális évek és a trendek mellett persze Bonyival sokat beszélgettünk a hobbi szintű filmes fotózásról, én be is fűztem apám Prakticáját, de a vágyott gépem már régóta egy Canon AE-1-es volt. A héten sikerült szert tennem két példányra, szerelmükből áll majd össze a fő gép, ugyanis Mr. AE-1nek tárcsagondjai vannak, de Mrs. AE-1 kíváló szervdonor. Hamarosan a filmet is befűzöm, addig pedig nézegetem esténként és imádom minden részletét. Elégedett vagyok, újabb vágy teljesült, már csak annak örülnék jobban, hogy ha kiadnának egy klasszikus küllemű Canont, a Nikon Df példájára, akkor biztos meglenne a következő gyűjtési célom:)

canons_1280.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr455801705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása