atom

Didga a gördeszkás macska

2014.01.22. 18:43 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Didga a gördeszkás macska Tovább

A YouTube-on sok kisfilm perceinek sokaságában láttam már gördeszkázó bulldogokat (és egyéb kutyákat), ezek után mindig elkönyveltem, hogy nagyon aranyosak, majd tovább küldtem azokat bulldogos ismerőseimnek. Nem is gondoltam, hogy van élet ezen túl is, amíg nem osztotta meg egy macskás ismerősöm az alábbi videót Didga-ról, a gördeszkás macskáról.

SkateboardCat1.jpeg

Egyébként ahogy olvastam, ez egy kutyaiskola promófilmje, ami demonstrálja, hogy nem csak kutyákat lehet kiképezni egy ilyen feladatra, és tényleg nem. Ahogy ezeket a trükköket és ugrásokat végigcsinálja Didga, attól visítva olvadoztunk Borival a laptop előtt. Imádom, vennem is kell egy deszkát Lulunak...

Akinek ennyi nem elég, az nézzen be a többi videóért a Catmantoo csatornára.

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr1005775555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2014.01.22. 18:53:46

Lulu deszkán... az király lenne! :)

Don Quixote de la Ferko 2014.01.23. 09:26:31

Zseniális. Indulok deszkáért.
süti beállítások módosítása