atom

Miklós bá maga az?

2012.12.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Miklós bá maga az? Tovább

Általában december hatodikán reggel szoktam abszolút őszintén, gyermeki mosollyal meglepődni reggel a cipőm láttán. Akkor veszem észre benne az ajándékokat amiket előző este oda rejtettem a Mikulás belecsempészett. Idén már másképp alakult, van ugye egy Borim is, aki intézkedett és nyitva hagyva az ablakot, beengedte az öreget, aki megtömte cipőinket. Még hallottam a konyhából valami matatást is, majdnem kiszóltam, hogy: Miklós bá maga az? - de inkább csendben maradtam és tovább dolgoztam a gépem. Aztán később a kimentem a konyhába és ezt láttam:)
mikulas1.jpg

Ez a Miklós bá tudja mi a dörgés. Kaptam tőle csokit, szaloncukrot, adventi naptárat és még azt is keni-vágja, hogy szeretem a vizslákat:)

mikulas2.jpg
Igaz a cetlikre rajzolt szívecskék miatt kicsit kényelmetlenül éreztem magam, hiszen nem vagyok santa-szexuális:S A vizsla derekán lévő pentagramok szintén megzavartak, de ennyi belefér:P

Vagy Flat Eric volt idén is a Mikulás? Mint az előző években? Tudjátok, már írtam róla itt, meg itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr44949935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása