atom

Egy zúzós hét az Ocho Machóval

2012.08.18. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Egy zúzós hét az Ocho Machóval Tovább

Eleinte az volt a bejegyzés címe, hogy egy hét a buszban, mert a koncerteket leszámítva az időnk nagy részét a zenekari buszban ülve töltöttük. Sokáig tart leérni Csongrádig, felmenni Pestre, stb. A szokásos videók mellett most egy összefoglalóval készültem, amelyet a zenekartól teljesen idegen zenére vágtam meg, és talán ettől is lett ütős.

IMG_3543.jpg

Vágás közben nem figyeltem arra, hogy mennyire mozog a kép, most egy gyors, szórakozós (minden mehet bele, amolyan feeling-roadmovie-t akartam és nem vegytiszta videót az öt koncertről meg némi köztesről:) Tessék csak nézni:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr44718279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.08.19. 20:15:39

Nem semmi! De ez azt jelenti, hogy Király a zenekar! én már régen tudom! :D
süti beállítások módosítása