atom

Indian Point of View

2012.07.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Indian Point of View Tovább

Indian Point Of View - Tamil Nadu from Stanislas Giroux on Vimeo.

Nem tudtam értelmesen lefordítani a címet, ezért hagytam eredetiben. Szóval az ember szemszögéből nézve, vagy valami ilyesmi lett volna a javaslatom, amit inkább kihagytam. Ez pont olyan, amiket én is szívesen megörökítenék, amikor ülsz egy repülőn és kinézve az ablakon azt mondod: Hú, ezt fel kéne venni!
Na pont ilyen részletek vannak benne, az a "ha kameraszemem lehetne" bejegyzésben taglaltak. Jó a zene, jó a hangulat, és nem is hosszú. Nézzétek!

Még mindig nem tudom, hogy el akarok-e menni Indiába. Vagyis hát igen, csak nem tudom. Szóval még érnem kell egy indiai túrához, emberileg is, meg anyagilag is:P

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr614650583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2012.07.14. 14:44:58

Szóval rég:),mellesleg könnyesre röhögtem magam a filmen.

Törzsvendég:-) 2012.07.14. 14:55:38

www.youtube.com/watch?v=dDY89LYxK0w
És a legjobb ami elhangzott benne:
"Minden jó,ha vége jó,ha nem jó, akkor nincs vége..."fenomenális,ja és a Slumdog-os srác is nagyon jó volt,meg az egész film.

-Ani- 2012.07.18. 11:08:10

Nem kell érned a túrára.....Inkább ne akarj oda menni! Sokáig vágytam én is oda, megnéztem minden ismeretterjesztő filmet Indiáról, olvastam útikönyveket, regényeket stb. Nem, azt hiszem nem akarok Indiába menni! Azon a pénzen inkább máshol keresném önmagam. :) A rengeteg hülye, céltalan, igénytelen, füves csövi mind azt bizonygatja, hogy ott talált magára. Majd egyszer beszélünk róla, hosszú lenne.... Tudod az tette be a kaput, amikor Váránaszi-ról láttam egy filmet. Ebben a városban hamvasztják a holtakat, döbbenet az egész dokumentumfilm! Oda vagyok a konyhájáért, de azt Európában is megtudom kóstolni, a bölcs tanításokat stb. itt is el lehet sajátítani. :)
süti beállítások módosítása