atom

Idén is megvolt a VOLT

2012.07.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Idén is megvolt a VOLT Tovább

Idén is sikerült eljutnom a VOLT Fesztiválra, igaz most csak egy napra, és sajnos nem akkor, amikor a Röyksopp lépett színpadra, de sebaj, legalább láttam a sokat reklámozott Skrillexet, akitől nem estem hanyatt, és végigugráltam egy Heaven Street Seven koncertet, amely még mindig a kedvenc magyar zenekarom:)

A képekre kattintva galériák ugranak fel, videót (mint tavaly) most nem csináltam, inkább a fotózásé volt a főszerep, csináltam koncertképeket, hangulati képeket, és arcokat is lencsevégre kaptam. Jó volt ez az egy nap, és igazán nem is bántam, hogy most nem az egész fesztivál ideje alatt kell ott dolgoznom.

volt_bejarat.jpg
Az előbbi mondatom fő okaként a felhozatalt jelölném meg, a mostani műsorpaletta nem hozott lázba, idén nem én voltam a jól behatárolt célközönség. Jártamban keltemben beestem sok koncertre, például a Snow Patrol is nagy sztár, csak én egy számukat ismerem, így sokat nem buliztam rá.

volt_fesztival.jpg

Mint ahogy az iménti képen is látszik, a Heaven Street Seven koncertet idén sem hagytam ki, egy oszlop tövében álltam fel, s ott lötyögtem illetve énekeltem végig a koncertet, még mindig a "Tudom, hogy szeretsz titokban" a kedvenc dalom, és továbbra sem tudom megunni őket:)

hs7_volt.jpg

Rengeteg ember, rengeteg stílus, rengeteg zene - ez volt a szokásos konklúzióm, annak ellenére, hogy estefelé több helyről is csak dubstep szólt. Én annyira nem vagyok rajongója ennek a stílusnak, egy-két előadó, egy-két dal aztán slussz-passz.

Hajnalban aztán jött az Ocho Macho koncert, sokat fotóztam, de itt már videóztam is, amelynek vágásakor kiléptem kicsit a "megszokott" koncertvideós környezetemből és ennek alább látható az eredménye.

Szóval jó volt az idei, de a tavalyi és az azelőtti VOLT nekem sokkal többet mondott, hozott, adott. Igaz most nem ettem Szoszó csirkéjéből és nem is kávéztunk hajnalban a borfalu mellett, ahol én megjegyeztem volna, hogy: "Még mindig cukor nélkül iszod?" - majd legközelebb. Szerintem jövőre is elmegyek, kíváncsi vagyok, hogy akkor mi lesz a trend, és kiket hívnak meg a nagy világsztárok közül. Végülis mindegy, már a hangulat miatt és megéri leugrani, majd aznap megyek, amikor HS7 lesz:)


Zenei körsétám a VOLT fesztiválon - cikk
Arcok és hangulat a VOLT fesztiválon - fotóriport

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr514631480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2012.07.09. 20:47:08

Vigaszként elárulom, h állítólag a Röyksopp fellépése elég langyosra sikeredett. Van egy-két albumuk amit oda-vissza hallgatok, de el tudom képzelni, h élőben nem olyan ütősek, mivel a stílusuk nem annyira való elő koncerthez

Atom · http://atom.blog.hu 2012.07.10. 22:00:00

@antigocsi: Most meg is nyugodtam, mert elképzeltem, s rájöttem, hogy ez tényleg inkább albumzene...
süti beállítások módosítása