atom

Strandoltunk Zalalövőn

2012.07.04. 01:23 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Strandoltunk Zalalövőn Tovább

A múltkor voltunk strandolni a barátokkal Zalalövőn, a Borostyán-tónál. Ez a kis strand egy csendes, olcsó hely, egy normális méretű hot-dog 300 Ft, a kávé 250 Ft, a hekk (mindenféle körítéssel) jó drága, mint úgy általában, de lehet vinni szendvicset is, és le van tudva a kajamizéria. Vagy foghatsz kagylót és kiszürcsölheted:P

strand (5).JPG

Nincsenek sokan, ha pedig sokan vannak, akkor sem annyira sok, hogy zsúfoltnak érezd a strandot. Oké, kavics, kagyló, iszap az van, de ez már csak egy tó, ezeknél sok esetben így van.

strand (4).JPG

A víz nem büdös, vannak fák, amik jó árnyékot adnak és nincs olyan messze, mint a Balaton.

strand (2).JPG
Nagyjából ennyit tudok elmondani róla, strandoltunk egy jót, Borival is sikerült megáztatni már csülkeinket, bár én javarészt napozással és olvasással ütöttem el inkább az időm, kezdek benyugdíjasosodni:P

strand (3).JPG
Csináltam egy videót is, ami nem szól semmi másról, csak pancsikolásról és repkedésről, a legvégén akkora hátast ugrottam, hogy a csattanást követően bevörösödött a hátam és még este is kicsit úgy éreztem, mintha leégtem volna:P

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr424626885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.07.08. 20:58:48

Jó lett nagyon a videó! :)
süti beállítások módosítása