atom

Mondatokban

2012.04.22. 19:05 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Étteremben: Azt olvastam az itallapon, hogy Angry Birds... ...aztán láttam, hogy agárdi birs:) - mondja Bori:)

Beszélgetésben: A Sugarshopról beszélgettünk, amikor Bonyi csak így jellemezte a helyet: Ott baseballütővel verik beléd a mesehabot.

Forgalomban: A pesti forgalomban elment mellettünk egy motoros, IRL felségjelzéssel, mire én: Mi az az IRL? - erre Bonyi: Hát Ireland. - Akkor ez a motor jobbkormányos?

Forgalomban: Az ott a Hungária körút.. ..vagyis a Róbert Károly. Ugyanaz.. - mondja Bonyi, mire magyarázom, hogy az nem lehet, hiszen kicsit furán hangzott volna úgy a sláger, hogy: Made in Róbert Károly...

Pesten: Itt vagyunk a Höhhhhhhhhhhhhhhhh téren. - leheltem Bori arcába, amikor átsétáltunk a Lehel téren:)

Metróállomáson: Épp elköszöntünk Bonyitól, mi enni indultunk, ő máshova. Mentünk pár métert, majd mondtam Borinak, (persze viccelve) hogy: De bunkó! Még jó étvágyat sem kívánt! - erre Bonyi visszaviharzott (neki épp már érkezett a szerelvénye) JÓ ÉTVÁGYAT! - majd futott is a kékségre:)

Beszélgetésben: Mákod van! - mondja Bori, mire Bonyi: Miért? Nem is vettem mákot...

Beszélgetésben: Épp az adakozásról és az állatvédelemről beszélgettünk: Tudjátok van az a tappancsos izé, amelyiknél sikkasztási botrány volt. A WTF, ja az nem az... - mondja Bori, aki a pandás izére gondolt, ami a WWF:)

Bárban: Csak gondoltam feljövök, hogy megnézzem lehozhatok-e valamit. - mondja a pincérnő, mire én Borinak csöpögősen: Azt a csillagot le is hozhatod a barátnőmnek:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr564466957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása