atom

Az Atom, a kávé, meg az Instagram

2012.04.16. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Az Atom, a kávé, meg az Instagram Tovább

Nemrégiben már nem csak az iPhone userek, hanem az androidosok számára is elérhetővé vált az Instagram.* Én is letöltöttem, majd kipróbáltam és nézve azt a közösségi életet, ami az ott zajlik, máris tetszeni kezdett. Az első feltöltött képem persze Bori, egy bögre kávéval:)

 http://distilleryimage2.s3.amazonaws.com/7589220c833511e18bb812313804a181_7.jpg

Bajban is voltam, hogy vajon a sok-sok telefonos kép közül majd melyikeket osztom meg, hiszen elég rendesen használom a telefonom kameráját, többek közt az itt a blogomon csütörtökönként futó, 5 kép a telefonból sorozat miatt. Aztán Borival beszélgettem a minap és kitisztult a kép. Kedvenc nikonos kisasszonyom megjegyezte, hogy mindenhonnan az Insta ömlik, mert trendi lett, én meg hozzátettem, hogy nekem is tetszik, így csinálni fogom. Bori javasolta, hogy legyek specifikus, álljak rá egy témára. Elgondolkodtam, hogy mi az, ami minden nap jelen van az életemben, és meg is akarnám örökíteni. Hamar megjött az ötlet: a kávé. Ez az egyik szenvedélyem, így ezt választottam. S persze már van ilyen user, de az nem én vagyok, így belevágtam:) Legyen az csak egy reggeli, sietve leforrázott bögrényi 3in1, vagy legyen egy rendesen lefőzött eszpresszó, a téma adott, és osztom, megpróbálva kiélni ebben is a fotózás örömeit...

http://distilleryimage9.instagram.com/8874c2a886e211e1af7612313813f8e8_7.jpg

Az Instagram okostelefonokról elérhető, és részben a facebookon is, amennyiben a képet ott is megosztja a felhasználó. Találtam egy oldalt, ahol a weben is megtekinthetők a képek, ezt linkelem is itt, egyből magamra irányítva:) Atom_coffee fotói az Instagram-on.

 

*Az Instagram egy fotómegosztó program okostelefonokra, különlegessége abban rejlik, hogy különféle digitális szűrőkkel láthatjuk el a négyzetes arányú fotókat, így az átlagos képek retró stílusúak és "művészi" jellegűek, vagy egyszerűen szólva csak "jobbak", lesznek. A képeket az instagram szociális hálójában oszthatjuk meg, illetve facebook-on is. (apropó, a facebook felvásárolta az instát 2012 áprilisában 12-én).

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr854431083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása