atom

Vállveregetés és büszke bólogatás - ismét kiállítódtunk (II. Sajtófotó-kiállítás, Szombathely)

2012.03.23. 23:04 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Vállveregetés és büszke bólogatás - ismét kiállítódtunk (II. Sajtófotó-kiállítás, Szombathely) Tovább

Majd' másfél hét után végre eljutottam eddig a bejegyzésig is, amelyben kifejezhetem, megemlíthetem a sajtófotó-kiállítás okozta örömömet. Igaz a tavaly szeptemberi szakítás óta nem tevékenykedem sajtófotósként, azért így is akadt pár kép, amit beküldtem a szombathelyi sajtófotó pályázatára. A szervezők három fotómat választották és állították ki a Savaria mozi aulájában, a március 15-i megnyitón be is jártuk, sok jó pillanatot kaptak el a kollégák:)

A kiállított képeket is idebiggyesztem, kezdvén a Magna Cum Laude koncerten készült fotómmal.

Folytatva a Pattanóval, amely egy kosármeccsen elkapott, "pont jókor" pillanatkép.

A harmadik pedig az egykori szombathelyi iskola, a Szent-Györgyi Albert bezárása elleni demonstráción készült a szemüvegben tükröződő tömegről, fentebb látható mellettem.

Bonyi is a kiállítók között díszeleg, Jordán Tamásról készített fotója előtt lekattintottam őt is:)

A tavalyi kiállításról írt bejegyzésem.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr104336160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2012.03.25. 13:32:45

eléggé meglátszik a fejemen, hogy a megnyitó előtt egy órával még aludtam... :D
süti beállítások módosítása