Sokféleképp lehet reklámozni, promózni egy később megjelenő autótípust. Be lehet mutatni a vázlati terveket, esetleg a számítógépes, már részletesebb grafikákat, aztán ugye jöhetnek még a mindenféle "csomagolással" ellátott kémfotók a prototípusok teszteléséről stb. A CreativeAds a napokban számolt be a Mercedes, a 2014-re várható F-Cell, nulla károsanyag-kibocsátású meghajtásrendszerének a fentieknél sokkal kreatívabb reklámozásáról.
Az ötlet a Jung von Matt reklámügynökségtől származik, a fenti képen menet közben látható az autó. Az egyik oldalán egy Canon kamera kapott helyett, a másikon pedig egy speciális ledfal, amely a kamera képét közvetíti, így téve az autót szinte láthatatlanná.
És miért láthatatlan? Mert a nullás károsanyag-kibocsátás mondhatni a környezet számára is láthatatlanná teszi az autót...
Zseniális...