atom

5 kép a telefonból 64

2012.03.01. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
5 kép a telefonból 64 Tovább

Többször előfordult már az autótörténelemben, hogy egy-egy típus neve kicsit "hülyén hangzott" némelyik országban. Gondolom az alábbi, ördögi csatornák befogására alkalmas SatAn műholdvevő esetében is így van, vélhetően nem a magyar piacra készült:P

A kisbolt előtt fotóztam le a srácot a Király utcában. Tekintve az erőviszonyokat, egy a közelben elrohanó macska, vagy másik eb vélhetően egy elég bulis motorozást okozott volna:)

 

 Tevetévé - HD, led kijelző, ilyen csatlakozó, meg olyan csatlakozó, több napra elegendő víztartalék, homokálló kivitelben:)
Media Markt, Hannspree tévék gyerekeknek, 199 euró, jegesmedvés kivitelben is:P

Az Email úgy tűnik valami edénymárkát is takarhatott anno Ausztriában, vagy a fene se tudja. Bonyival ezen gondolkoztunk a bolhapiacon, miközben nézegettük ezt a tálat.

A belvárosban, a belső udvarba tévedt egy medve. Semmi különös, csak fura helyen volt, egy lakás mellett, egy tetőrács-szerűségen ez a Coca promó maci...

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr634227405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2012.03.01. 10:49:52

mennyi a tevetévé????????????????

-Ani- 2012.03.01. 18:19:46

Ej, rájöhettél volna! Az ott lent a tevetévé jegesmacis kivitelben. :D
@csacse: Tevetévé? Nahát, nincs benne semmi érdekes..... Csacsitévé! Az igen! Szerintem az kell neked.. :D

Atom · http://atom.blog.hu 2012.03.01. 20:38:29

@csacse: gondoltam, hogy lesz ilyen kérdés, ezért odaírtam a márkanevet és az árát is (199 €) közvetlenül a kép elé:P de nem figyelsz!

Mejaa 2012.03.03. 16:19:03

@Atom: elájultam, csodálkozol ??? :D

bnyhdz 2012.03.04. 16:39:20

te, szerintem a sátán (satan) minden nyelven az, nem feltétlen csak a magyar piacon hangzik hülyén :)

Mejaa 2012.03.05. 20:06:01

most látom csak, h kommenteltem már az eseményeket pedig még nem is olvastam a 'cikket', lényeg a lényeg én is láttam már a tevetévét és le is akartam fotózni, de nem volt nálam semmi fotóalkalmatosság. viszont azóta láttam egy The penis book nevezetű könyvet, amihez még 3D-s szemüveget is adnak és kb olyan paraméterekkel rendelkezik, mint a Klikk c. könyvetek. Ja és nem szexshopban láttam hanem a mellettünk levő kis mindenes boltban :P

Herczeg Orsi 2012.03.09. 20:37:23

Jegesmedvéset kérek szépen!!!
süti beállítások módosítása