atom

5 kép a telefonból 62

2012.01.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
5 kép a telefonból 62 Tovább

Ezen a héten ismét a "vegyes" kategóriából válogattam össze pár képet nektek. Elsőre kezdeném is a vonatjeggyel, amelynek hasznossága/szerepe nem csak akkor rendkívüli, amikor a kalauz mellénk lép, hanem akkor is, amikor egy szalagavatón otthon marad a vakudiffúzor:)

Alább egy roller látható a biciklitárolóba zárva. Az egyetem előtt láttam, tök jó, hogy még van aki ilyennel jár:) (Persze Bori is rengeteget rollerezett tavaly nyáron, csak ő mindig magával viszi az épületbe.)

Látszik a városban nem csak Pappa, Zsótti és én boldogítjuk a Flat Eric rajongók táborát. Az egyik autó kalaptartóján ücsörgött Eric a minap. Mosolyogtató lehet ilyen autó mögött haladni, nekem pláne, mert amikor otthon nézni kezdem valamelyik Ericem fejét, akkor 10 másodperc után akarva-akaratlanul is mosolyogni kezdek:)

Ezt Bonyival láttuk a Penny Marketben. Nem is a kép volt az, ami miatt lefotóztam, hanem a kifejezés az, amin megakadtunk "Ajak-Négerek" - ez olyan szokatlan elnevezés a fülünknek.

És végül egy zsiráfos lábtörlő, amit hétfőn láttam Sárváron (Robi-TEX áruház), kevesebb mint 2000 forintért. Ajánlom Babos Viki, zsiráfmániás ismerősöm figyelmébe:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr443743084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása