atom

5 kép a telefonból 61

2012.01.12. 17:19 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
5 kép a telefonból 61 Tovább

Ezen a héten kábelfotókat közlök, mert hogy láttam egy-két elég vastag kábelt, amolyan minták voltak, és mivel nekem furcsa volt a helyenként téliszalámi/párizsi vastagságú kábel, így gondoltam lefotózom őket. Ebben sok a fém, ezeket jó mélyen el kell rejteni a földben, ha nem szeretnék, hogy "leleményes" emberek kiássák "leadni".

Ezek mindenféle nagy hatótávolságú, nagyfeszültségű, és mindenféle "nagy" előtaggal ellátott kábelek, amelyek természetesen tömeges áramlásra vannak kiképezve, és nem arra, hogy a telefonunk headset-jének biztonságos, törésmentes legyen a zsinórja:P Ebben például beton is van.

Elég nagy az átmérője:)

Olyan, mint az antennakábel, csak felnagyítva, vagy tán nagy tévékhez van?:P

Ez pedig négy kisebb, de normális értelemben véve abszolút nem vékony kábel.

Na jó. Befejeztem, ez gondolom senkit sem érdekel annyira, mint ahogy engem érdekelt, amikor ezeket láttam:P

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr253540483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.01.12. 20:25:21

Peersze! szétvágtál egy ruszki headset kábelt... ;)

sapka 2012.01.13. 11:52:15

fú, ezek nagyon jók.
gondolom, megvolt a maguk súlya. egy olyan szelet, mint pl ami az első fotón a kezedben van, milyen nehéz volt?

Atom · http://atom.blog.hu 2012.01.13. 16:08:23

@sapka: Az első és a harmadik illetve a negyedik képen szereplő kábeldarabok hossza, úgy 15-20 centiméter volt, remegett a kezem, mire befókuszált a telefon:P Nem vagyok jó súlysaccoló, ezt mutatja egy-két eset az életemben, amiért talán máig haragszik rám pár nő:P Tehát nem tudom milyen súlyuk volt, de 1kg biztosan:P

sapka 2012.01.23. 13:54:02

@Atom: de az izmaidat megtornáztatta, ezekszerint.
:o)
süti beállítások módosítása