atom

Time Lapse az űrből - a Nemzetközi Űrállomásról (ISS)

2012.01.07. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Time Lapse az űrből - a Nemzetközi Űrállomásról (ISS) Tovább

Szeretem az "űrös" dolgokat. Szeretem a time lapse videókat. Azt pedig mégjobban szeretem, amikor találkozik két olyan dolog, amiért oda vagyok:)

A Nemzetközi Űrállomásról (ISS) egy 4K kamerával készített fotókból állított össze Michael  egy bámulatos videót, lenyűgöző az éjszakai Föld az űrből, ahogy világítanak a városok, országok... A sarki fényről nem is beszélve, sosem gondoltam még bele, hogy miképp is nézhet az ki az űrből. Most már ezt is tudom:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr183397974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2012.01.08. 12:07:42

Onnan fentről milyen csodálatosan szép minden! Gyönyörű felvétel:)
süti beállítások módosítása