atom

Ocho Macho Offline DVD - beérett munkám, büszke az Atom

2011.12.31. 18:48 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Ocho Macho Offline DVD - beérett munkám, büszke az Atom Tovább

Bizonyára közületek, akik ismernek vagy rendszeresen olvasnak sokan tudjátok, hogy az Ocho Macho zenekar fotósa/videósa vagyok. 2010-ben nyertem el ezt a posztot a Savaria Karnevál után, nagyon tetszett a munkásságom akkor a zenekarnak és úgy alakult, hogy összefonódtak útjaink. Időközben kameraképes is lettem, amit aztán megannyi videó követett a youtube-on, és részben azon kívül is, így látván a hatalmas mozgókép mennyiséget, az egészet összeszedetten, rendezetten sorba állítottuk és DVD-lemez készült belőle. Alig több, mint egy hónapja adtam át a fájlokat, majd tegnap este a koncert előtt a kezembe nyomott a zenekar managere pár kész korongot, nagy büszkeségemre.

Offline - ez a címe, merthogy az album meg Online, ez meg egyfajta archiválás, szóval offline. Ma reggel is csak nézegettem, forgattam, olvastam a hátoldalán a nevem, a feliratokat, jó érzés, hogy a majd egy évi munkám sokszorosítva, hivatalosan megjelent, és tegnap rengeteg rajongó vitte magával haza. Örülök, de tényleg. Már amikor összeállítottuk a felvételeket, akkor is jó érzés volt bennem, hiszen egyféleképp újraéltem az eseményeket, ahogy néztem a képkockákat, a sok fesztivál, koncert, többnapos túrák, stúdiófelvétel, lemezbemutató, miegymás... ...viszont most jött egy nagyobbik jó érzés, és adott egy nyaklevest, majd belenyomta az arcomba a lemezt, és két csipesszel rögzítette füleimhez a szám szélét.

Persze több ismerősöm is van, akik nem különösebben rajonganak a zenekarért, ízlések és pofonok, nem is azért írom e sorokat, hogy itt ítéltessen bárki zenei állásfoglalása, én sokadszor hallgatva is szeretem a bulikat, a dalokat, nem unom meg, máshogy állok hozzá. Ha unnám, akkor nem lenne DVD. Befogadtak, így nem csak egy dolgozónak, alkalmazottnak érzem magam köztük.
Szóval boldog vagyok e lemez láttán, és ez egy jó ajándék az új évre. Szeretek hömbölödni az Ocho Macho-val, szorongani kilencedikként a hosszú utakon egyáltalán nem rózsaillatú zenekari buszban, remélem még sokszor lesz rá módom, hogy kísérjem a srácokat, s lesz még videó/lemez miegymás, aminek a végén majd a Garai Antal Atom díszeleg:)

A tegnapi koncert végén

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr373510032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2012.01.01. 11:47:17

Gratulálok (bár a DVD-t még nem láttam) és még egyszer nagyon köszönöm, hogy ott lehettem!!! :):D

Hajnal Pappa 2012.01.04. 10:49:58

nagyon büszke vagyok rád, gratula!!!

Atom · http://atom.blog.hu 2012.01.06. 22:56:36

@Hajnal Pappa: Köszi Mester!
@Olya: Köszi, és persze nincs mit, én kösz, hogy eljöttél:)
süti beállítások módosítása