atom

Tényleg ez a legjobb karácsonyi reklám:)

2011.12.22. 12:22 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Tényleg ez a legjobb karácsonyi reklám:) Tovább

Tudom, hogy már bő egy hónapja lefutott ez a reklám, és mindenki blogolta, vagy kitette facebookra, de én ezt nem tettem meg, rám most került a sor, merthogy a karácsonyi bejegyzéseket én az ünnep környékére időzítem:P

Szóval hátha akad valaki, aki még nem látta, bár kétlem, mert napról-napra látva brutális méretekben nőtt a nézettségi statisztika, elhiszem én is, hogy idén ez a legjobb karácsonyi reklám, de nem azért mert annyian látták, hanem azért, mert isteni a sztorija:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr93374183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mejaa 2011.12.24. 23:34:18

én még nem láttam! de most megnéztem és nagyon aranyos :)
süti beállítások módosítása