atom

Mondatokban

2011.11.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Beszélgetésben: Achim térdelj le légyszí... - mondta valamelyik fiú a szobában, és ugye akármiért is mondta, ezt ha csak halljuk, akkor félreérthetetlen:P

Összejövetelen: Belenyomhatom ezt valakinek a valamijébe? - hasonlóképp, mint az előző esetben, kép nem járt hozzá, csak hang, férfitól származik a mondat, volt röhögés rendesen, nem nevezem nevén, mert a Busa nem szereti, ha kiteregetem a magánéletét.

Tévénézés közben: Hogy is hívják ezt a színésznőt? - kérdi Bori a tévében Nicole Kidman-t látva, gondoltam viccből mást mondok: Kylie Minogue. - Bori simán elfogadta, majd pár pillanat múlva, amikor látta, hogy sunyin vigyorgok, letámadt, hogy átvertem. Ezt később persze ragoztam, otthon egy kollázsban is szerepelt Nicole, felsorolás közben így mondtam: Az ott Uma Thurman, az ott az xz, az ott Kylie Minogue. - Bori simán elsiklott felette, majd megint rájött, de ez annyira jól sikerült, hogy 15 perc múlva már az agya verte át: Olyan hülye vagy! Most ránéztem egy másik képre, amin rajta van a Nicole Kidman és már magamban elkönyveltem, hogy ott a Kylie Minogue. - na kérem, ilyen a pszichológiai hadviselés alapja:P:D

Zsóttinál: Épp a távirányítós minihelikopterrel játszottunk, amikor Bori nekiállt hadonászni a kisgép körül, majd rászóltam: Mi felnőtt férfiak itt értelmesen és felelősségteljesen, minden viccet félretéve kellő komolysággal játszunk, te meg itt gyerekesen lefogod a kis helikopterünket!

Buszban: Szevasz te Navi! - köszönnek nekem így Marciék, szerintük egy navi vagyok az Avatárból. Később a buszban: Mit mutat a navi? Mikor érünk haza? - kérdik a sofőrtől a navigációra célozva, én meg rögtön szóltam: Nem mutatok semmit, de legyen mondjuk három...

Zsóttinál: Vigyázz Zsótti nála van! Nála van! Nőnél van! - kiabáltam aggódva Zsoltinak, amikor megláttam Bori kezében a kis helikopter távirányítóját.

Klubban: Kifizettem. Mondd meg neki! - mondom Szabinak, hogy adja ezt át Busának, aki a pultnál állva számolt, de látszólag nem figyelt. Szabi odamegy: Kifizették. - erre Busa: Hallottam. - ekkor Szabi oda vissza közvetíteni kezdett: Azt mondja hallotta. - Oké, de nem reagált. - Oké, de nem reagáltál... ... ...Oké, most sem reagál. Ez egy ilyen szakma...

Facebookon: asszem a nyestekkel nem leszek jó barátságban - írta ki Karesz, mire Bonyitól ment a komment: Mit nyestek el? - gigapacsi:D

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr823399560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása