atom

Őszi fotóséta a lakótelepen (már megint)

2011.11.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Őszi fotóséta a lakótelepen (már megint) Tovább

A múlt héten Borival és Bonyival tettünk egy sétát a környéken, lakótelepi ősz volt Bonyi kívánsága, így voltunk a Derkovitson (erről már blogoltam). Utóbb pedig egy másik lakótelep volt a célpont.


Én nem is komponáltam a panelokkal, maradtam a részleteknél, leveleknél. Például volt egy rész, ahol a temető kerítésén be lehetett látni egy lyukon...


Bori is a lencse elé került egyszer-kétszer, ő már blogolta a képeit, amik szokás szerint nagyon jók lettek, s természetesen gyökeresen más stílusúak, így érdemes megnézni őket ide kattintva.


Szeretem az őszt, s mint azt utólag néztem, az elmúlt hetekben elég sok bejegyzésben fejtem ezt ki, különféle képek kíséretében:P

Hmm... Négy évszak pizza volt a dobozban, csak fejre esett és kiszóródott belőle az ősz mindenhova...

Szóval ez is egy ilyen őszies bejegyzés, azért várom már egy kicsit azt is, hogy beköltözzön már egy kis tél is a blogomra...


Tudjátok volt/van az a szituáció, amikor mész az utcán, meglátsz egy Lamborghinit, előveszed a telefont, lefotózod, majd hozzáteszed magadban: "Bárcsak ilyenem lehetne..."

Szigorúan évszakhoz illően, a klasszikus zöld-sárga:)

Egyes autók pár napja már a parkolóban állnak, ilyenkor a hangulatot érdemes megtörni egy kis levéltakarítással, mert elég jól beülnek a vizes levelek a kocsi réseibe.

És végül maradnak a padok, ezt a képet nagyon bírtam, három verzióban is megcsodálhatjuk a háttámla deszkáit. Megtörő fordított, az inverz, majd a folyamatos ívet követő stílus és a "Te Józsi! Már nincs kedvem ezt méretre vágni jó lesz?!" stílusú.

Szeretem az őszt...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr703398067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sapka 2011.11.25. 08:13:07

tetszik nagyon. a képek is szuperek, a hangulat is, amit lefestettél vele, és az ősz, maga is.

bnyhdz 2011.11.25. 13:40:46

Frankó! Az enyémek is épp tegnap jelentek meg. :)
Baromi érdekes, hogy ugyanazt a helyzetet mindhárman totál más stílusban kaptuk le. :)
süti beállítások módosítása