atom

5 kép a telefonból 49

2011.09.15. 22:51 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
5 kép a telefonból 49 Tovább

Ezen a héten a vegyes kategóriából szemezgettem:) Elsőként kezdeném egy blokkal, amit Sopronban kaptunk. Volt 3 nagybarnánk. Szerintetek mi az? Nem, nem medve, nem kaka, nem afrikai, nem sör... ...a megfejtés: cappuccino.

Másodiknak egy felhívás, a szegedi hotel folyosóján. Rendes szállóvendég voltam, nem szórtam szerteszét a napraforgó haját, de ha nem hívják fel a figyelmem rá, akkor biztos beszerzek két zsákkal és szétszórtam volna.

Harmadik kép Krinyó teraszáról érkezett, egy snowboard-deszkákból álló pad. Zseniális:)

Egy sunyi, gyors, mert nem zárható a szobád ajtaja és bármikor rádnyithatnak típusú, jobbkezest kérnék! :P

Ez pedig az est termése, amiért Bonyit leneózta valaki a Freiben, csináltam neki nyulat, amit követhet.

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr443230666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mejaa 2011.09.15. 23:04:01

óó a Judit odáig meg vissza lett volna a nyúltól :D valami furcsa "kövesd a fehér nyulat" szektát vezet szerintem!

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.15. 23:09:56

@Mejaa: én is szekta tag vagyok, a Mejaa szektáé <3

tompysoft 2011.09.16. 20:52:29

follow the vegytiszta :D
süti beállítások módosítása