atom

5 kép a telefonból 47

2011.08.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
5 kép a telefonból 47 Tovább

Nemrégiben, amikor otthon voltam, előkaptam a telefont néhány ízeltlábú láttán. Borinak és Busának mutattam a képeket a héten, valamelyikük rögtön meg is jegyezte, hogy tuti ez lesz az eheti 5 kép a telefonból témája. Természetesen ez be is igazolódik, hiszen most ezeket osztom meg veletek:)

Elsőként ezt a lepkét kaptam lencsevégre, miközben Anya teregetett. Először messziről fotóztam, aztán szép lassan közelítettem, elég türelmes volt és hagyta, hogy a fekete téglalap alakú izé csak közeledjen:)

Aztán lefotóztam a szárítókötélen egy... egy... egy nem tudom mit, megbuktam bogárból, vagyis nem szerettem a biológiát és a rovartant sem tanultam.

Lefotóztam egy centivel közelebbről is, hátha így könnyebb a beazonosítás, ami igazán nem is egetrengetően fontos.

Negyedikként pedig egy pókkal jövök, melynek háta így fest, a virágok mellett szőtt hálón pihenve

De lehet, hogy nem is pihenve, hanem várakozva az érkező falatokra, amelyek valamiért nem előre néznek és belerepülnek a csapdába. Utálom azon filmeket, amelyekben emberek esnek óriás pókhálóba és közelít feléjük a méteres fenevad. Ijesztőek az ilyen jelenetek.

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr273174677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.08.25. 08:08:14

Király lett a lepke! Az a másik.....hm.... szegény Dédi ezt is bizti le kötöszitózná. :) Pókic... ez nem az én estem, inkább maradok a hosszú lábú, karcsú (Ejnye! nem félre érteni) "Lüszieneknél" :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.08.25. 09:10:04

@-Ani-: késő :P
jók a képek, respekt

b0nyi 2011.09.16. 00:19:07

En sem voltam jo bogarbol, rovarbol meg vegkepp nem ;-)
Ranezesre vmi szitakoto lehet, mert a hatso par labak igencsak elore sikeredtek a teljes testhosszhoz kepest.
A negyedik kepen meg egy regi ismerost, "Keresztesbaratom"-at koszonthetjuk, ha nem csak a szemem. :)
süti beállítások módosítása