atom

Mondatokban

2011.08.14. 19:52 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Tévében: A gyerekről annyit kell tudni, hogy ilyen pici, két tenyérnyi, puha és ha nem takarítják, akkor büdös.

Telefonban: Nem terhelem a számlád, ezért leterellek. Ez jó. Nem terhelek, terelek. Ez jó. - Hát... Na mindegy, oké. Örülj:)

Otthon: Hogy megállt a kocsi 3 keréken?! Pffö! - mondja Bori egy reklámot látva, mire én: Igen-igen. Ezt a látványos állapotot hívják úgy, hogy emelőn van.

Szigeten: Jófele megyünk a kifele fele? - hangzik el a kérdés a Szigeten.

Autóban: Odanézzetek, milyen fasza lakókocsi! - hangzik el a mondat egy lószállító utánfutót nézve. Nem nekem szólt, de akár magamra is vehettem volna, mert Bori azzal szekál egész héten, hogy ló vagyok.

Otthon: És ápoltam és a földön aludtam, amikor ő itt betegen feküdt. - meséli Bori Bonyinak, aki így szól: Én is a Földön alszom. Immáron 25 éve.

Viccben: Csörög a telefon. Felveszi a kutya majd beleszól: - Vau vau! - Tessék? - Vau vau! - Tessék? - Jó, akkor betűzöm. V-A-U...

Autóban: az előbbi viccen visítottam, nagyon nevettem, mire a többiek: Basszus, az Atom nevet. Halljátok? És rendesen. - Igen, elengedte magát, és őszintén nevet. - Na gyerekek kellett egy év, hogy halljuk ezt is. - mondja a zenekar egy része, pedig én már nevettem korábban is, csak még nem ismerték a kiakadós röhögésem:P

Orvosnál: Mi az a sok bigyó a kezén? - kérdi a bőrgyógyász a fesztiválos karszalagjaimat nézve. - Hát ezek, ilyen mindenféle fityulák. - Fityulák?! Látom, sok van. Na mutassa a talpát. Te jó ég! Hát ez nem szép... - kb. így nézett ki a vizsgálat, a vírusos kiütéseim kapcsán, amúgy nem tudom mi az a fityula...

SMS-ben: Jobban vagyok, de nagyon nem szép a lábam... - írom Hanzsnak, mire ő csak ennyit ír vissza: az eddig sem volt szép...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr623149587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása