atom

A húsvéti hétvége képei - vásár, koncert, foci

2011.04.26. 12:22 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
A húsvéti hétvége képei - vásár, koncert, foci Tovább

Természetesen ezen a hétvégén sem pihentem túl sokat, a pihenéshez nekem szabadságot kell kivenni, fényképezőgépet semmiféle munkacélra nem használni, s elmenni Szombathelyről. Mondjuk hétfőn hasonlót csináltam, amikor elmotoroztam Boriért, aztán anyáékhoz. Kutyáztam, macskáztam, családoztam, majd jöttem vissza felrakni az előző napi fotókat:P Szóval összességében nem dolgoztam rengeteget, mert pihentem is, csak az időbeosztás cseszte kicsit el az egészet, no de mindegy. Nem is magyarázom tovább a szokásost, csak ajánlom a képeket.

Pityerszer, Őrség, szombat reggel, vásár. Gondolom mindenki vágja, hogy a sólyom volt a kedvencem.

Magna Cum Laude, Savaria mozi, szombat este, koncert. Túl sokat nem voltam ott, de amíg igen, addig sikerült megállapítanom, hogy az MCL szokás szerint jól szól.

Rangadó, Jánosháza, vasárnap délután, meccs. A szokásos benne leszünk a tévében, fotózzá' gólt ne menj haza stb. szövegek, kicsit kóstolgattak, de azért elnézést is kértek, amikor morogtam.

Ocho Macho, Ausztria, vasárnap este, koncert. Sokat hülyültünk, söröztem, Almdudlereztem, és annyit röhögtem, hogy megfájdult a torkom is:) Fasza volt:) Galéria majd később.

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr212856448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elvanagyerekhajatszik 2011.04.26. 22:39:27

bocs, muszáj szőrszálhasogatnom. miért ennyire zajos a focis lábas kép? - hányas ison csináltad?

Atom · http://atom.blog.hu 2011.04.27. 01:38:39

@elvanagyerekhajatszik: Semmi gond. Azért ilyen, mert ez egy nagy kép (6,2MP) kis részlete, amin nem is volt annyira sok fókusz és legalább egy, de lehet, hogy két sharpen filter lett ráküldve. ISO400, de itt most nem lényeges.

Atom · http://atom.blog.hu 2011.04.27. 01:43:15

Amúgy észrevettem, hogy nem tűröd a zajt. Nekem nincs komoly bajom vele. A trend hozza, hogy minden legyen éles és zajmentes. Persze nekem szeretnem kellett a zajt, mert 10D-nél azért fel-felbukkan, és szoftveres zajszűrést nem használok... Zaj van, elfogadni, kedvelni kell, ha nincs más:P

bnyhdz 2011.04.27. 23:45:24

Ha a képet egészében nézed, nem is nagyon zajos. A trend persze diktál... :)
süti beállítások módosítása