atom

Szerencsi retró

2011.03.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Szerencsi retró Tovább

A Medvecukros bejegyzés kommentjeiben említette Törzsvendég a Melódia szeletet, a minap ráakadtam a trafikban, "Szerencsi retró" néven fut, és kicsit drága volt, 195 Ft, de egy kóstolót azért megért. Rémlik, hogy láttam ilyen csokit már, de semmi több, ezért meg kellett vennem.

Lehet, hogy ez kimaradt a gyerekkoromból, vagy csak nem emlékszem rá. Azt sem tudom mikor gyártották. Nem tudom mennyire retró, mert ugye a téli fagyi is az, és még javában lehetett kapni/enni, amikor gyerkőc voltam (80-as, 90-es évek)(Dani kedvéért megjegyzem, hogy az ezerkilencszázas évekről beszélünk).

Finomnak finom. Azt kell, hogy mondjam, mindenféle buborékok és miegymás nélkül is jó ez a csoki. Kicsi ostya, kicsi étcsoki és mogyorókrém, ízlett:) Amúgy is imádom az étcsokit, így persze, hogy ízlik:)

Belül sem rossz, igaz az ára miatt nem fogok minden nap venni ilyet. Arra marad a jó öreg Lottó szelet:) Meg az autós, a kapucíner, a bohóc, (a szambát annyira nem szeretem), a sport szelet és hasonlók. Apropó, Eperjó még van? Rég kerestem, manapság mindig csak a lottót veszek, és mindig ötösöm van, amikor beleharapok:)

 

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr62729674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2011.03.11. 08:29:19

Nyammnyamm...:)Te még elég jó áron is vetted,felén kétszázforint felett van,megüti a lélektani határt:)Gyerekkoromba (10-12 éves) volt,na számold ki,mindjárt 36 leszek(4 nap múlva:).Szeretem még mindig, csak én se veszek sűrűn csak ha visszakarom hozni az édes gyermekkoromat,azt amugy többféle íz,illat és egyéb élményekkel (pl.zene,film,köny),ja a könyvről jut eszembe a Csipike az óriástörpe volt a kedvenc meséskönyvem,tavaly megkaptam a szülinapomra:),na jól van öregszek.:)
www.google.hu/imgres?imgurl=http://retronom.hu/files/images/kepek/eredeti/102/1989_Csipike.jpg&imgrefurl=http://retronom.hu/node/2547&usg=__QR7hVZB85jzww7Arvn9w3z0CV9g=&h=432&w=433&sz=171&hl=hu&start=0&zoom=1&tbnid=dEEmlg983HiA0M:&tbnh=136&tbnw=136&ei=2855TaLwFNGr8APvtuC6BA&prev=/images%3Fq%3DCsipike%2Baz%2B%25C3%25B3ri%25C3%25A1st%25C3%25B6rpe%26um%3D1%26hl%3Dhu%26sa%3DX%26biw%3D1659%26bih%3D865%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=180&oei=2855TaLwFNGr8APvtuC6BA&page=1&ndsp=50&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=64&ty=77

Nosztalgiában jó vagyok,nem érdemes belekezdenem:).Köszi a bejegyzést:).

Törzsvendég:-) 2011.03.11. 08:34:30

Ami kimaradt, én az apró pici mogyoró darabok,mit darabok kicsi törmelékek vagy nem is tudom mi a jó szó rá,szóval ne számítson senki hatalmas nagy roppanó pörköltmogyoró darabokra, imádom benne,ahogy leolvad a csokiréteg körülötte.
UI:A kismókusok biztosan nem szeretik,nekik csalódás lenne..:)Nekik marad a mogyorókrém (ez is retró lesz):
"Kismókusok kenyérre is kenhetik, nagymókusok süteménybe is töltehetik."

Orinoco.Flow 2011.03.11. 16:19:07

@Törzsvendég:-):
Csipike nálam is népnemzeti hős volt, és messze még a 36- szóval nem öregszünk :D

Amúgy én szoktam látni Melódia-szeletet és Szerencsi retró szeletet is, előbbire most járt le a csomagolástervezési pályázat.

-Ani- 2011.03.11. 17:56:27

Én is vettem, de nekem a régi jobban ízlett, ez csak hasonlít. :)
süti beállítások módosítása