atom

Mondatokban

2011.02.27. 23:59 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Mondatokban Tovább

Tescoban: Muci. Édes. Cuncimókus. Szeretlek. Szeretem amit adsz. Édes vagy. Imádlak. Gyönyörű vagy. - ezeket mondta Bonyi a kávégépnek a tescoban, ami ezen kedveskedések alatt bevette a pénzt. És tényleg. Ha bármi rosszat mondott Bonyi, a gép köpte ki alul az aprót:) 140 forint 10-es és 20-as érmékben elég sok lehetőséget adott:)

Szerkesztőségben: Fel is hívom, hogy  hogy finom a találmánya. - mondja kollégám egy tányér sütire, mire Bonyi: Na várj, ha sütiről beszélünk, akkor nem a találmánya, hanem a tálalmánya.

Szalagavatón: Ennyiszer még életemben nem hallottam egy hónap alatt a Himnuszt. Max akkor, amikor feldolgozta az Anima. - mondtam ismerősömnek a szalagavatón, a Himnuszt követően.

Facebook-on: Ez a baj veled Bonyi. te nem azért jársz a vizen mert te vagy Jézus, hanem azért mert még a víz sem fogad be. - írta Hanzs Bonyinak.
 
Mi van a blogoddal? - kaptam a kérdést az üzenőfalamon vasárnap. Nos azért késtem ennyit, mert sok volt a munka, és bár egész nap a gép előtt ültem vasárnap, mégsem jutott idő semmire sem... :( Van ez így...
 
Beszélgetésben: Nem tudom miért akarom én mindig úgy rövidíteni az NMHH-t, hogy NIMH. Nem tudom miért jut ez eszembe... Basszus megvan! Az akksiról! - ehh. Két-három hónapig ez nem esett le:P
 

Autóban: Merre megyek? - Balra. - Mi az a bal? - ARRA! ... Egyébként évszázadok óta egy irányt jelölnek vele, ami nem a jobb.

Kávézóban: Mi ideértünk időben. Egy szavatok sem lehet. Mi vagyunk ma a pontosak. - mondja Hanzs Timivel. - Én dolgoztam, tuti volt a 15 perc késés. - Engem Bonyi hozott. - fűzte hozzá Judit. - Nekem van a legjobb hangom. - mondta Busa rekedt hangon, aki elég beteg lett a héten...
 
Koncert előtt: A közönség már kiabálta az együttesnek, hogy: Gyertek ki! - és hasonlók. Amikor előrementem a cuccomért a színpad melletti függöny mögül kilépve egy félhangos sikítás kezdődött, ami csírájában el is fojtódott a két-három lányka közt, aki felismerte hamar, hogy én nem a zenekar tagja vagyok:P
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr902681978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mejaa 2011.02.28. 08:32:17

természetesen be is igazolódott, amit mondtunk, szombaton szimfibe senki nem ért oda időben, az asztalunkat elfoglalták, de szerencsére találtunk helyet, persze én megmondtam, hogy Bonyi nem fog időre odamenni szóval rá ne alapozzunk, de senki nem hallgatott rám..megint :P :D

bnyhdz 2011.02.28. 15:20:38

@Mejaa: nem is ígértem magam időben érkezősre. :P
süti beállítások módosítása