atom

Valami Afrika

2011.02.22. 12:45 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Valami Afrika Tovább

Számomra Afrika sosem volt kiemelt érdeklődést kiváltó dolog. Na ezt nem úgy értem, hogy nem érdekel, csak a sivatagos-szavannás része sosem érdekelt annyira, mint mondjuk egy északi ország, Kanada, Alaszka, stb. Nem, nem a hideget szeretem, csak ilyen a felfogásom. Persze látok sok-sok dokumentumfilmet, ami alapján az utóbbi években kicsit változott a hozzáállásom a kontinenshez. Mert ugye szebbnél-szebb tájaival magához csalogatja az embert. Egyszer talán eljutok oda, de biztos, hogy nem mostanság:P

Belőttem tegnap a gépemen a winampba az összes zenémet és random lejátszást állítottam be. Az est folyamán vagy háromszor hallottam Oliver Onions-tól a Freedom-ot, kétszer TOTO-tól az Africa-t, aztán rájöttem, hogy van hasonlóság. Igaz ezt már csak akkor vettem észre, amikor a Piedone Afrikában zenéje szólt, amely filmben a már fent említett Freedom is felcsendül a témazenék közt.

Persze egyből eszembe jutott Anya blogjáról a pár nappal ezelőtti bejegyzés, ami szintén Afrikát mutatja be, TOTO zenéjére.

Természetesen ezek után mi mást is álmodhattam volna, mint afrikai jelenetekkel tűzdelt kalandozást. Igazán nem én voltam Afrikában, hanem Pideonés filmrészleteket álmodtam újra, úgyhogy erős felindíttatást érzek arra, hogy megnézzem a Piedone Afrikábant. Bár most az Ace Ventura epizódokra készültem s mily meglepő, hogy a második rész is afrikás, ha jól emlékszem:P Jeee....

 

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr922679388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.02.22. 13:20:20

az Ace Ventura 2 nálam is tervben van, majd figyelj a kivetitős jelenetre, és a síkfutás, C(S)icago, kiestééééééééééééééééééééél részekre...
have fun

Atom · http://atom.blog.hu 2011.02.22. 22:36:50

@csacse: Imádom az említett jeleneteket. Nem is tudom kinek mutattam meg pár hónapja nagy röhögések közepette a kivetítős jelenetet. Még nem ismerte:)

-Ani- 2011.02.23. 17:50:53

Érdemes lenne papírra vetni az álmaidat..... még a végén születne egy bestseller. :)
süti beállítások módosítása