atom

5 kép a telefonból 20

2011.02.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
5 kép a telefonból 20 Tovább

Ezen a héten a vegyes kategóriából válogattam, s közben nyugtáztam, hogy kicsit többet kéne fotografálni a telefonnal, ha életben akarom tartani e bejegyzés-sorozatot, mert kevés a fotó:P No mindegy. Elsőként a munkahelyi gépem hátterét szeretném megmutatni nektek, ezt látom minden nap, hát lehet így bármiféle rosszkedve is az embernek? Nem hát! :D

Egy megbeszélésen úgy adódott, hogy egy mosoly került az ujjamra, kidagadó bőrszemekkel. Egy toll csodákra képes:)

Másodikként szintén a szerkesztőségből, de most a faliújságról lekattintva egy kép, ami még aktuális is, hiszen egy kicsit erősödött a forint:P

Ezt a muffint Timi sütötte, finom volt, de Hanzs és én ugyanarra gondoltunk, amikor megláttuk: muffin fémreszelékkel:P

S végül egy igazán kezes ital, egy kisadagos jäger, amit zalai kollégáktól kaptam, mert nyáron csináltam nekik sok-sok anyagot az oldtimer találkozóról, amiről a blogon is írtam itt.

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr912666708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.02.17. 09:02:45

1. vizslaaaaaaa :DDD
2.többet kéne aludnod..
3. gondolom nem a Bonyi volt az ihlet a testre :P
4. ráadásul én diszítettem :)
5. túlélőkészlet része, unalmas meetingekre :)

péntek, szombat lesz alkalmad fotózgatni, passengerkedünk végre :)))

bnyhdz 2011.02.17. 12:23:06

@csacse: 1. kovácsoltvas monitor
2. vannak megbeszélések, amiken tényleg aludni kellene. ez mondjuk egész jó volt a többihez képest.
3. tasli
4. muffinmágnes létezik?
5. túlélőkészlet bárhova :P

csüt-péntek-szombat: jajdeváromjajdevárom :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.02.17. 12:52:38

@bonyi z.:
1. tasli back
2. nálunk is :)
3. inkább sunáznál mint verekedsz :P
4. létezik, gravitációnak hívják
5. 1etértek

énisjajdevárom

-Ani- 2011.02.18. 11:08:30

Jé ott a Kovács! Az a muffin..... hát ha nem olvasom el mi az....Hirtelen hamutartónak néztem, műanyag vagy fémdarabokkal. Bocs... nem rosszmájú megjegyzésnek szántam. :)

ditlzon 2011.02.18. 11:15:52

@bonyi z.: Bonyi! kérlek, soha nem pihend ki magad! mai első hangos kacajom, köszönöm! (1.)
Atom! kisKovácsnak szíjjelrágott frizbi is legyen a fején? |-D
süti beállítások módosítása