atom

Mondatokban

2011.02.13. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Szerkesztőségben: Nyissunk egy ablakot... ...ha már úgyis windowst használunk. - mondja Bonyi. Majd a fagyott pillanatot kollégám törte meg egy halk Bonyi baz'meg!-el...

Udvaron: Azt a leborult! - mondom, mire a szomszéd néni folytatja: Szó szerint Antal! Ez leborult. - mondja az udvaron. A kerítésre gondolt, ami leborult.

Utcán: Elkísérlek titeket a végéig. - mondja Bori, erre én: Akkor te olyan vagy, mint egy osztályfőnök, mert ő is a végéig kísér:) - bár az is igaz, hogy Bori csak a buszpályaudvar "peronjának" végére gondolt.

Klubban: Hééééé! - mondja a lányka a klubban majdnem hanyatt esve. Mellette álltam a pultnál, ő pedig kicsit ittasan dölöngélt, hátával amolyan ritmusosan nekem támaszkodva és rólam pattanva vissza egyenesbe. Aztán ez zavart és én úgy gondoltam, hogy arrébb lépek egy fél méterrel. Persze csak annyira, hogy ha eldőlne, akkor azért még elkapjam. :P

Szalagavatón: Minden szalagavatón egy atomos kép. - mondja Dani miután lekattintott, majd folytatja: azért az nagyon kicsi lenne. Az egyatomos kép. - Fájt.

Dohányzóban: Ááá! Valami buzi belement a fogamba. - mondom Bonyinak, majd hozzáteszem: Ez egy kicsit hülyén hangzott, csak baconos szart ettem, aztán... ...na jó nem ragozom. - ilyenkor veszek egy mély levegőt, s utána normálisan fogalmazok. Néha elcsúszik a lemez...

Szalagavatón: Ezt a kiéhezett fejet! - mondja Dani miközben a fotósok közt én voltam egyedül, aki öt kép után elemelte fejétől a gépet és "kiéhezett" ábrázattal néztem az előttünk 2-3 méterre, hiányos öltözékben tekergő lányokat az egyik szalagavatón...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr842646694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása