atom

Egy tökéletesen elkapott jelenet a karácsonyból - kedvenc ünnepi videóm

2010.12.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Egy tökéletesen elkapott jelenet a karácsonyból - kedvenc ünnepi videóm Tovább

Azon gondolkodtam délután, hogy milyen bejegyzéseim legyenek idén karácsonykor. Gondoltam rá, hogy ajándékmustrát csinálok, meg arra is, hogy valami karácsonyi bizgerentyűt összeállítok, de végül mégis csak megmaradtam a blogom tematikájánál, szombaton videót ajánlok nektek, vasárnap meg mondatokban lesz, csupán ünnepiesen:)

Jó karácsonyi videót keresni és találni nem egyszerű. Hiszen temérdek olyan felvétel van fent a videómegosztókon, ami nem más, mint karácsonyi zenével egy diavetítés. Ezeket nem szeretem, valami jobbat akartam. Találtam is egy nagyon jó, vagyis durva/morbid videót, de tavaly már ellőttem a sokkolást a balesetmegelőző videóval (kattints és nézd meg újra!, ez parancs), így most kihagytam az "A Merry Hunt" címen futó, valószínűleg jövőre már epikus művet. Így hát kattintgattam, tekertem, hallgattam, megnyitottam és egyszer csak megleltem az alábbi kisfiút a tonnányi videó közt...

Az 1 perc és 17 másodperc hosszú kisfilm tökéletesen passzol a szombati videós bejegyzéseim világába. Pár jelenet a filmező ember családjának karácsonyából. Mélységélesség, hangulatos fény, stb. Amiért megfogott: beleszerettem a videó 10 másodpercétől induló jelenetbe. Ahogy a kisgyerek arcán látható az őszinte meglepődés, ahogy óvatosan hozzáér a kisautóhoz, annyira szépen elkapott jelenet. Imádom.

Christmas from gwenael LEWIS on Vimeo.

 

További kellemes ünnepeket!

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr392534866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.12.25. 10:55:44

Boldog karácsonyt kívánok!:)
süti beállítások módosítása