atom

Fotóért mézeskalácsot - cserekereskedelem

2010.12.21. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Fotóért mézeskalácsot - cserekereskedelem Tovább

A múltkoriban alkudoztunk Szoszóval az 5 kép a telefonból 11 utolsó képe volt a számára kitűzött, megszerzendő cél, s mielőtt még megszólalhattam volna máris cserébe egy adag mézeskalács lett felkínálva. Nos kaptam is az alkalmon és már küldtem is a kívánt képet, majd tenyeremet dörzsölve vártam hétfőn este, hogy megkaparintsam a madárlátta pakkot, ami Sopronból indult, egy kicsit megsétáltatódott Székesfehérváron, majd nálam kötött ki Szombathelyen.

Jelentem egy része már elpusztítva, de csak óvatosan csipegetek és a szarvasok közül megtartok egyet:) I like jávorszarvasok:)

Ez így teljesen jó. Azt hiszem nyitnom kell egy fotóstúdiót, majd az lesz a neve, hogy Gombóc Artúr fényképészet vagy Cookie M. Photo :)

Mézeskalács kinél lesz idén?

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr42529330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.12.21. 09:26:51

most hogy láttam, megjött a kedvem a mézeskalács sütéshez is...
ez a kukim fotó pedig nagyon epik...lájkolom, pöcséttel :P

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.12.21. 10:09:41

ha már lájkolós pecsét: simán lehetne lájkolós mézeskalácsokat csinálni!

-Ani- 2010.12.21. 10:14:09

A mázlista! Gyönyörűek a sütik! Idén én kihagyom a mézeskalács sütést, azt sem tudom hol a fejem.... :)
süti beállítások módosítása