atom

*megjegyzés* - de csak azért, mert fáj a fejem

2010.12.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
*megjegyzés* - de csak azért, mert fáj a fejem Tovább

45 perce feküdtem le aludni (most 1:45 van). Azóta próbálok aludni, de nem sikerül, mert fáj a fejem, pontosabban a tarkóm, és olyan szinten, hogy csak fogom, ütögetem, masszírozom, és nem javul. Borzalom. Hanzs öccse már egyszer megmasszírozta jól a nyakam és akkor kiderült, hogy valószínűleg valami ideget nyom valami a rossz tartásom miatt, és azért fáj. Most masszírozom a nyakam, a fejem, de nem nagyon javul. Utálom... Olyan, mintha ki akarna valami törni a fejemből a tarkómon keresztül. No mindegy. Ölembe vettem a gépet és most legalább megírom a bejegyzést, de csak azért, mert fáj a fejem, mert eredendően holnap délelőttre terveztem, hogy pötyögök délelőtt valami Mikulásos cuccot.

Boldog Mikit mindenkinek e dallammal, amit én játszottam le billentyűzettel, ezért az ütem és a félreütött egy hang miatt nem ér cseszegetni:) Várd meg amíg betölt, automatán elindul.

Az elmúlt hétvégém tiszta dili volt. Csütörtökön este mentem haza szakadó hóesésben Kissomlyóra, a nem túl jó minőségű négy évszakos gumikkal szerelt autómmal. Volt csúszkálás rendesen, de 40-nél gyorsabban nem is mentem és tartottam biztonságos követései távolságot is. 1 óra és 45 perc alatt tettem meg az amúgy 46 kilométeres távot.

Péntek reggel téli gumik a kocsira, aztán irány BP, felolvasó est / könyvbemutató 53 novellával (melyből egyik Anya tollából származik:), aztán kavargás Érd-Budapest-Ercsi vonalon, dugóban ücsörgés, sűrű ásítás, fáradtság, körtés sültcsirke evés, hajnali fekvés, korai kelés. Ez jellemezte a napunkat. Az út tiszta volt, szerencsére nem tarkította hó vagy jég. *Atom közben szorítja a fejét, avagy már préseli, mert nem bírja a belül feszülő nyomást* - Basszus. Vennem kell valami f.csillapítót, mert hiába ritka ez a fejfájás (eddig havonta 1-2szer), megőrülök tőle.

Másnap reggel Ikeáztunk egyet gyorsan, és javíttattuk az autópálya-"matricánkat". Ugye ilyen benzinkút pénztáránál fizetős blokkos módszert választottunk, de a pénztáros félrehallotta/félrenyomta a rendszámot. Ezt sajnos 5 percnél később vettük észre, így nem lehett javítatni, mentünk az ügyfélszolgálatra, s egy 1000-ést javították az egy elütött karaktert, így már nem kellett parázni, hogy jön a 13 ezres bírság. Ha tudom, hogy ezer forint az egy karakter javítása, akkor valószínűleg rögtön kértem vona a kutastól egy következő matricát 1170-ért, csak ugye később már mindenképp be kellett mennünk, mert lekameráztak minket.

Na szóval a matricázás és egy elég gyenge mekis kapucsínó után IKEA, aminek a végén már olyan szemellenző kellett volna, mint ami a lovaknak van. Nagyon sok olyan dolog van, amit megvennék, bár első sorban ahhoz nem annyit kéne keresnem, mint most. Azért egy két über-akciós dolgot:) El tudok veszni abban az áruházban, elég rendesen. Ha egyszer azt írom a blogomon, hogy elugrok oda nézelődni, és többet nem jelentkezem, akkor valószínűleg beköltöztem az áruházba és hálószobáról-nappalira járva alszom s lakom a bútortérben remélhetőleg az egyik Fjörgballandhuagsif szekrényben véletlenül importált magas svéd szöszivel.

Szombaton utáltam a pesti közlekedést, mert ugye vidéki kölyökként nem ismerem a mellékutakat, a GPS-re hagyatkozom, ami meg a lezárásokkal nincs tisztában, így szidtunk mindent, és úgy 35 percig kavarogtunk, mire megleltük a helyes utat. Rohanás haza, 90-es tempónál satuzás meg kerülő manőver az átgyalogló őztehén miatt, aztán este táncgála (a kiírt kezdés előtt 15 perccel értem Szombathelyre, egyszóval kicentiztük a napom). Vasárnap meg egész nap "egyéb dolgok, házi munkák" címszóval gép nélkül voltam. Este sem lettem már közösségi. Elvoltam a telepítésekkel:P Most meg aludnék, erre itt szendvedek. Megdöglök. Váá... Ki is kapcsolom a gépet, és megpróbálom az alvást, hátha sikerem lesz és akkor nem érzem a fájdalmat. Vagy igen? Alvás közben hogy van ez?

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr172495836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.12.06. 10:14:45

a fejfájást simán okozhatja bekötött nyak-hátizom, ami ideget nyom, így már meg is van a baj...lefekvés előtt tessék bevenni fejfájáscsillapítót, aztán kialszod. nekem ez általában segít. hanem, akkor irány egy masszőr (magas, szőke :-)), ha segít, akkor is. mert egy kötött nyak-hátizomnál nincs is rosszabb. én is mennék holnap (kaptam is időpontot egy csontkovácshoz), de sajnos mikulásnapi animátori elfoglaltságom közbeszólt.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.12.06. 11:27:43

@ditlzon: agreed. lassan mindenkinek elkelne egy házimasszőr.
köszönjük a mikulásos üdvözlést, kívánok neked sok csokit és kevés virgácsot! na meg a többi olvasódnak is!

bnyhdz 2010.12.06. 12:15:46

nem tehén, hanem suta :P
süti beállítások módosítása