atom

Behavazódtunk

2010.11.29. 14:54 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Behavazódtunk Tovább

Tegnap délután három óra környékén hatalmas pihékben kezdett hullani a hó Szombathelyen, estére már fehér hótakaró borította a várost. Kényelmesen, meleg szobában ücsörögve figyeltem a facebookra feltöltött téli képeket, aztán Bonyi hívott, hogy 11-re értem jön, éjfélig  fotózzunk, fél kettő lett belőle.

Kicsit hideg volt, kicsit szétáztak a gépeink, de belefért. Leltünk hófaszt, hóembert, hókúpot - meg hallottam hatalmas faágakat is letörni egy erdő mellett, mert ez a hó nagyon tapadt és súlyos volt. Egy teniszsátor is összedőlt (erről fotóim itt). Kattintsatok a képekre a galériáért!

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr462481184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.11.29. 16:35:25

De szép!De jó!Köszi a képeket (ha már nálunk nem esett:(

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.11.29. 21:50:32

köszönjük a gyönyörű képeket :) én nem otthon voltam amikor leesett az idény első hava, Pesten voltam és épp egy koncertről tartottam hazafelé :) szóval épp kinn voltam!!! annyira jó volt :)

ditlzon 2010.11.30. 09:59:08

a havas fás képek nagyon tetszenek!
csak a emlékműről készült képeket hiányoltam, és Bonyitól egy HNY ismétlést ;-)

bnyhdz 2010.11.30. 11:34:40

HNY csak egy volt. :P
Emlékműhöz meg direkt nem mentünk, mert túl snassz lett volna. A Fő tér így is határsesetes. Minden fotós (beleértve minket is) három helyet ismer a városban: Fő tér, emlékmű, csótó. Na, ezért.

ditlzon 2010.11.30. 11:54:58

@bonyi z.: áh, már kezdtem megszokni a sablonokat, rossz beidegződés :-)
amúgy a másik kedvenc kép a havas bringás. tegnap reggel munkába jövet épp azon méláztam, mennyire király lenne a vékony kerekű bringámon elevickélni. csupa mókaéskacagás, de asszem nem nekem |-)
süti beállítások módosítása