atom

Kreatív falfestés Göteborgból

2010.11.20. 12:18 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Kreatív falfestés Göteborgból Tovább

Én is akarok ilyet! - kiáltottam amikor megláttam a videót és felnéztem a zöld falamra, amelyen nagy sárga kockák vannak (illetve máshol ugyanez inverz). Már nagyon régóta benne van az agyamban, hogy valamit kéne kezdeni a falaimmal. Valami nagyszabásút, nem csak szimplán lefesteni ilyen-olyan színre, hanem valami formát vinni rá, valami kreatív alkotást, mint anno az ajtómnál variáltam.

Ez a videó annyira letaglózott, hogy nem szeretnék sem képeket, sem különféle falidíszeket feltenni, se matricákat. Valami nagyszabásút. Valami nagyon jót. Valami akár több napig is dolgozom rajta cuccot... No mehet az elmélkedésem:)

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr232442924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2010.11.20. 12:50:17

Jó videó, jó rajz! A férfi karakter nagyon hasonlít a Fantasztikus rókaúr-ra!:) Ha nem ismered, tessék bepótolni, elég beteg "mese"

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.11.20. 20:03:11

nagyon durva :) eszméletlen szép a színkeverésük. azok az alapszínek amiket háttérnek vittek fel pl. meg ahogy a rókafejnél összemosta a színeket. amúgy nagyon utálom a rózsaszínt, de ebből vétek lett volna kihagyni, egyszerűen beleillik. vajon hány alkoholos filc fogyott el? :)

-Ani- 2010.11.20. 22:10:52

Gyönyörű! De szívesen dolgozgatnék egy hasonló sajáton! :)))

Törzsvendég:-) 2010.11.21. 06:20:14

Engem is színek fogtak meg,nagy klassz.
Nekem nem nagyon tetszettA Fantasztikus rókaúr,nem tudom miért de untam,kimentem,bejöttem,nem kötött le, vagy csak nem volt hozzá hangulatom.

ditlzon 2010.11.21. 15:12:51

Alkotni jó! nagyon! a legjobb érzés, mikor a tervek elkészülnek. ami tetszett a filmben, hogy nem egy teljesen kész dolgot vittek fel, hanem ahogy készítették, úgy alakult. a színek fantasztikusak, de ami a legjobban tetszik, az a kontúrozás, és a grafikai elemek utólagos felrajzolása. Az is nagyon tetszik, hogy a ffi és a női oldal ennyire más, mégis egységes.
nekem is lenne kedvem egy ilyen nagy falfestéshez, de asszem a főbérlőm nem örülne |-)

Hálószövő 2010.11.22. 10:07:51

Nem rossz, bár én elégedett vagyok a szobám falával..fészbúkon megtekinthető.. :)
www.facebook.com/photo.php?fbid=170806286265427&set=a.103853056294084.7991.100000081698940

Orinoco.Flow 2011.01.04. 23:34:26

Manapság egész jó falmatricákat lehet kapni, ha az ember körbenéz pár design-oldalon. pl: inspire.2ia.pl/

Persze a kézi festés nagyon más kategória...Én csak a húgom plafonjának estem neki. :)
mistressorinoco.deviantart.com/gallery/#/d2woavb
süti beállítások módosítása