atom

Őszi fotóséta Kőszegen kutyákkal és galambokkal

2010.10.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Őszi fotóséta Kőszegen kutyákkal és galambokkal Tovább

Pár hete sétáltunk egyet Timivel Kőszegen, nyakba véve a gépet, kattintgatva párat. Én viszonylag keveset fotóztam, Timi annál többet, így volt miből válogatni egy galériára valót (galéria a képekre kattintva). Közülük is kiszedve párat illesztgetek lentebb:

Három kedvenc fotóm az összesből, elsőn a Jézus Szíve templom, második kép pedig szenzációs a fehér, külön álló galambbal meg a plakátokkal és harmadikként pedig láncszemek:)

Balra fent egy régi felirat hirdeti az egykori újságos boltot, jobbra pózolok én, mert miért is ne. Balra lent torony alnézetből s mellette megrohamozó ebek, akiket agyonsimogattam:)

Hat lábbal a föld felett - Kőszegen nem érvényes a gravitáció:) Timi nagyon jókor exponált:)

Megint halambok, három szárnyállás folyamatában, a középsőre még nyíl is mutat - repülnek az oroszlánhoz:)

És e kép után van kérdés?

Ugye nincs. Köszönöm, szép napot!

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr952406672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.10.29. 10:52:49

nagyon jók a képek, már végigkattogtattam őket a vazsnépén. sokat jártam (laktam is) Kőszegen, de sok olyan képet találtam, ami asse tudom, hol készült |-)

Törzsvendég:-) 2010.10.29. 12:23:26

Ezen az utolsó képen mindig jót röhögök akár hányszor meglátom.
Nekem van kérdésem:-Vajon mit szeretne Júlia?:-)

-Ani- 2010.10.29. 23:05:36

Helyeske Júlia a kis bajuszkájával. :))) Szupi képek, de főleg a hat lábbal a föld felett... :)

Mejaa 2010.10.31. 13:00:19

máskor is csinálhatunk ilyet :) nagyon jó volt!! :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.11.02. 08:23:45

Megbeszélve, már Bonyival is dumáltunk róla:) Már itthon van a másik gépem is, úgyhogy mindenkinek lesz a kezében masina:)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.11.02. 08:24:33

@Törzsvendég:-): Hmmm. Most hogy nézem Júlia ábrázatát, hát elgondolkodtam a kérdéseden:P

Mejaa 2010.11.03. 16:32:10

@Atom: de jó lesz nekem!már alig várom!! :))
süti beállítások módosítása