atom

Online játék egy nyomtatott kormánnyal - Valaki próbálja ki!

2010.10.26. 16:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Online játék egy nyomtatott kormánnyal - Valaki próbálja ki! Tovább

Most láttap stipistopon a videót és elsőre nagyon tetszik. Nos, mivel se időm, se nyomtatóm kéznél és hasonlók erre, valaki próbálja már ki, hogy működik-e, jól megy-e, ez a dolog, mert akkor holnap kipróbálom én is:)

Nagyon jó kis ötlet, mindig imádom az ilyesmi ötleteket, megoldásokat:)

Tapasztalatot kommentbe kérnék.

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr882400667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.10.26. 16:21:54

ez klassz! majd igyekszem tesztelni |-)

Emrik 2010.10.26. 18:57:49

na végre. felismerte valaki, hogy ami működik androidon vagy más kamerás mobilon az pc-n is működik. holnap letesztelem.

charlie 2010.10.27. 09:20:12

Kinyomtattam a papírt, este kipróbálom otthon :D

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.10.27. 13:03:45

te jó ég ez iszonyat jó :D mármint h nem próbáltam ki de nagy ötlet

charlie 2010.10.28. 09:03:40

Tegnap este kipróbáltam, egész jó volt. Néha elvesztette az alakot, de aztán beigazgattam a kamerát és jó lett :)
süti beállítások módosítása