atom

*megjegyzés* - hétvégi sport

2010.10.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
*megjegyzés* - hétvégi sport Tovább

Szombaton kisportoltam magam. A Haladás focimeccs utolsó 10 percén és a Falco kosármeccs első 10 percén is részt vettem. Most érzem, hogy most pár hétig/hónapig/évig nem kell betennem a lábam mérkőzésekre (leszámítva a falusi focimeccseket). A falusi focimeccseknek megvan a maga bájuk. Írtam már párszor ezekről, de az egyik tegnapi mérkőzésen találkoztunk a már mérhetetlenül alja szint... Na jó, hagyjuk. Szóval meglepődtünk Busával azon, hogy milyen emberek vannak. Nem, nem a játékosokról van szó. Csupán a szurkolótáborok egyes tagjairól beszélek. Ááá hagyjuk... Nagy az Isten állatkertje. Az egyszerű emberek nem zavarnak, töménytelen mennyiségben repülnek a baz'megok, a szotyihéj, miegymás, belefér. Viszont az alapműveltség-hiányos tapló-tirpák-bunkó-tuskók jelenléte elég zavaró volt tegnap. Szembesülni a... Mindegy... Tényleg hagyjuk... Nem az én közegem...

A Hali meccsen azért megint elvoltam. Legutóbb a panelházakat fotóztam, most a lemenő nap csillogásait nézegettem, ahogy betűz többhelyütt a lelátóra, az oszlopokra, satöbbi. Véletlenül egy gólt is láttam, de azt is csak azért, mert épp a lepattant eredményjelző-táblában gyönyörködtem.

A Falco meccsen már füldugóztam, mert egy Aréna hangos. Megjegyeztem Klaunak, hogy ha választani kéne, akkor inkább a kosár, mert az arénában legalább meleg van, nem úgy, mint a stadionban. A sárgák játszottak a pirosokkal. Én zöld pulcsiban voltam, meg amúgy is, ha csapatot kellene választanom, akkor lehet, hogy Paks mellett döntenék, persze csak a becenevük miatt "Atom" :D Lehetnék a kabala-arcuk:)

Á, hagyjuk az egész sportot. Maradok a saját kis hülyeségeimnél, szeretem a curling-et, a squasht, a motorozást, és futópadon futni. Más most nem jut eszembe, csak egy csokin jár az agyam, meg azon, hogy túl sokat ásítok:P Be is fejezem a se füle se farka fejtegetést:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr112396362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elvanagyerekhajatszik 2010.11.05. 00:38:07

" betűz több helyen a lelátóra " - elképzeltem ahogy potyognak lefele az abc betűi..
süti beállítások módosítása