atom

Mondatokban

2010.09.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Mondatokban Tovább

Egy meg nem értett poénban: "Nem magyarázom el, mert te egy sima hétköznapot sem tudsz feldolgozni" - mondja Hanzs Bonyinak...

A múlt héthez hasonlóan ez is teli volt jobbnál jobb mondatokkal. Van köztük olyan, amit csak a brainblogomba jegyzek fel, meg volt olyan is, amikor annyi gyűlt össze egyszerre, hogy megjegyezni sem tudtam. Ez utóbbi volt például csütörtök este, amikor annyi poén volt a levegőben, hogy az már külön bejegyzést érdemelne (*Atom a távolba néz és elgondolkodik, hogy egy diktafont kéne magával hordania az ilyen helyzetekre*)

Réten: Mit akarsz? Úristen, ne ölj meg! - Mondom magamban, amikor vágtat felém Buksi úgy, mint egy megvadult őrült eb. Aztán elsuhant mellettem, mondjuk nem is tudom miért hittem, hogy egy félénk kutya fel akar falni?! Nem ijedtem meg. Á nem...

Utcán: Elment mellettem egy faszi, aki magában/magának beszélt, hangosan. Előfordul az ilyesmi, gondoltam magamban, majd kb. 100 méterrel később jött egy nő is, aki szintén hangosan dirigált a világnak: Oda vigyétek! Nem kell az! - mondogatta. Mennyi fura ember jár köztünk...

Úton: Nem bírom már ezt a bécsi keringőt. - hangzik el a kocsiban, amikor a GPS megint későn szól és újabb újratervezéses visszafordulást pötyög a navi Bécsben.

Erdő mellett: Meg ne ijeszd! - kapom az intelmet, mikor agyamban már készülődtem megijeszteni az ebet. Most komolyan, tényleg ennyire nyitottak a gondolataim? Átlátni rajtam, mint a szitán? (kérdés azoknak, akik személyesen is ismernek)

Kávézóban: Bár tudnám idézni azt a két órát. Na mindegy. Már fájt a hasam a végén a röhögéstől. Az érintettek tudják miről van szó. Ez még valamikor a plebejusos téma és aközt volt, amikor az Aladdin kebabosbál Bonyi nekiállt simogatni a falilámpát. Persze amire tisztán emlékszem nem írhatom le, mert tiltva lett...

Kávézóban: Ha ezt lemered írni a blogodon, akkor... - mondja nekem valaki egy álmot illetően, amire már nem emlékszem pontosan, hogy mi volt, csak arra, hogy ki szerepelt benne. Azt sem tudom már, hogy mivel fenyegetett. Hogy is volt?

Utcán: Mi van már?! Mi a fene? - nézek jobbra-balra a cipőm vizsgálva, mert azt hittem, hogy az kopog olyan magassarkúsan. Amikor megálltam leesett, hogy nem az, mert a hang folytatódott. Csak sikerült pont egyszerre lépnem a mögöttem pár méterre jövő nővel, aki ugyanannyit gyorsított-lassított, mint én:P

Emlékműnél: Szerinted hol a csaj? - kérdezte egy faszi a haverját, miközben mentek el a sötétben az autóm előtt az emlékműnél és nézték, hogy csak én ülök a kocsiban. Vigyorogtam a szitun, bár ez alap, hogy az emlékmű környéke autós-páros hely és a történelem során valószínűleg sok esetben tűntek el (buktak le) más ölébe a lányok, de én egyedül voltam, mivel Holdat ugatni mentem...

Kávézás után: Most mi a vétéef* van? - kérdi Judit körbenézve, amikor hirtelen eltűnt mellőle mindenki. Egy kicsi lány szájából, egy pillanatra elveszett hangon felcsendülő wtf nagyon kacagtató tud lenni:) (*wtf - what the fuck?)  

Szerkesztőségben: Csönd! - mondja Orsi a mellette csörgő mobiltelefonnak, ami azon nyomban el is kussolt. Határozott fellépéssel mindent el lehet érni.

És még mindig a kávézóban: Ja, hogy fogamzásgátló?! Én fogalmazást értettem. - mondja Bonyi egy poént illetően, amire Hanzs fújtatással, kiábrándult prüszköléssel reagált. (Ez egyfajta: B*zd meg! Hagyjál békén! Nem szólok hozzád többet! Ásd el magad egy kib*szott nagy ládába, amiben nincs internet meg térerő! -t jelent. Vagy valami hasonlót:P) - Amúgy nem tudom, hogy jellemzően miért csak Bonyi cinkelését őrzi meg a memóriám:P

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr462313902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.09.26. 10:52:43

A mobilodon nincs diktafon (én egyébként akkor használnám a diktafont amikor nevetéseket vagy röhögéseket hallok)?Most bevillant az Amelie-ból a fazon aki állandóan a diktafonra beszélt,érdekes nem tudom mi volt a neve,a nőére emlékszem,az Georgette volt,de ,hogy hívták a fickót?Ezt akár hangosan mondhatnám én is.:-)

kisherold 2010.09.26. 13:16:30

Egyszer majd Bonyi felébred, és bosszút áll rajtatok mindenért. Egyszer majd... :)

@Törzsvendég:-): Joseph

Olya 2010.09.26. 17:15:17

Azért a rádió mentális erővel való "gyógyítása" még csak közös erővel ment a nyáron... Mostanra sikerült kissé fejleszteni a képességeimet...:) Egy telefonnal már egyedül is elbírok!;)
süti beállítások módosítása