atom

*megjegyzés* - dettó

2010.09.23. 17:19 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
*megjegyzés* - dettó Tovább

Keddi bejegyzésem első bekezdése:

"Egy kicsit elcsúsztam megint a bloggal, mert hiába vagyok ébren hajnalig, csak nézek ki a fejemből, esetleg kattintgatok, a pötyögés meg elmarad és csak napközben akad 5-5 percem arra, hogy írjak, viszont ahhoz össze kell terelnem a gondolataimat, amiben most nem vagyok nagymester, mert van ilyenje is az embernek néha.."

Dettó... Ma még az is rájött, hogy nem tudtam belépni az adminra idáig. Szóval... Nah, összekapom ám magam nyugi, csak sok a meló és ha tehetem kiszakadok a gép elől és inkább barátok közt töltöm időmet:) Vagy kieresztek mindent, mint tegnap koraeste és olyankor olyan jó...

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr52318370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.09.24. 11:12:55

Azért csak terelgesd a gondolataidat.:-)

-Ani- 2010.09.24. 11:35:14

Jó az az utolsó mondat, hi hi.... No, csak vicceltem! :)
süti beállítások módosítása