atom

Mondatokban

2010.09.12. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 18 komment komment
Mondatokban Tovább

Chat: "Zsótti nagyon mozgott a témában, amikor vette az övét. Mondott nekem sok-sok mindent, amit nem értettem, mindenféle hdmi meg ilyenek. Én is jártas vagyok a témában, amikor ilyesmit veszek, mert akkor rohadtul utána olvasok, de amúgy olyan vagyok, mint egy hétköznapi vásárló: "Elnézést, ezt a végét, amin két fém bigyó van, hova kell bedugni?" - írom Bonyinak, amikor tanácsot kért egy DVD lejátszóval kapcsolatban.

Klubban: "Elültetted a fület a bogaramba" - mondja Achim asztalunkhoz lépve:)

Focimeccsen: Csak négy bekiabált becenevet idézek az egyik falusi meccsről: Pákó, Lecsó, Ördög, Tüdő...

Álmomban: Az egyik éjjel a jövőbe láttam. Több álmom is volt, melyek közül az egyikben egy talponálló kajáldában jártam. Valamilyen egzotikus fűszerezésű húsos kaját kaptam egy szögletes műanyag tányérban, aminek a szélén volt egy facebookos "tetszik" logóval ellátott gomb. Mivel a kaja bejött, ezért megnyomtam. És képzeletben láttam, hogy kikerült az üzenőfalamra. - lehet kicsit sok az fb?!:P Mellesleg aznapi másik álmom, ha nem is valóra vált, de kulcskérdése másnap szóba jött, így mondhatom, hogy lesz facebook gombos tányér is hamarosan:P

Zsörtölődés közben: Ha a Siemens képes volt mozdonyokat, villamosokat és megannyi cuccot kitalálni, akkor miért adtak ki egy gőzölős vasalót úgy, hogy annak vízbeöntő nyílásán csak 1,5 percnyi óvatos csurgatással lehet némi folyadékot annak tartályába tölteni, úgy, hogy minimum kétszer melléfolyik? Háztartási-bíróság elé... velük! Vasalótartály-feltöltő munkatábort érdemelnek...

Szerkesztőségben: Bonyival archív újságokat fénymásoltunk késő délután a szerkesztőségben és hopplá-hopp, betettem a kezem a fénybe egy levilágítás erejéig. Ennek itt az eredménye (mellesleg már otthon is kiraktam).

Aztán Bonyi keze is valahogy a gépbe került, bár ő csak megbotránkoztatni akarta a világot ezzel, de végül egy profilkép lett belőle:P

Boltban: Na mi van? Mozgalmat indítottam? - kérdi Achim, amikor mentolos cigit vettem köhögős torkomra. - ő már napok óta mentolost füstöl.

Rólam: hosszú blog és facebook (meg)figyelés után: elvan az Atom ha játszik ( jobb mint ha valaki atommal játszana.. ) - kaptam az üzenőfalamra Danitól. Szabad itt helyeselnem, hogy tényleg elvan az Atom, ha játszik, s ennek én is, olykor pedig mások is örülnek, dícsérnek (ha csak egy kattintás erejéig is). A héten már rengeteget fényeződött az egóm és a büszkeségem is: 20h 40m 60s - Hopp! Kicsit értelmetlen a 60s, de megyek, és kiírom;)

Otthon: Atom! Te használod azt a mátrixos törölközőt?.. ..kicsit kopott - kérdi Zsótti az immáron már 8 éves múlt törölközőmre nézve. Használom azóta is, kicsit már kifakult, és hamarabb lesz vizes, mint én száraz, de szeretem. Még 2002-ben vettem, amikor a balcsin dolgoztam. Azt hiszem, ha kibírja a tíz éves élettartamot, akkor jubilálunk és nyugdíjba hajtogatom már.

Ásítós felismerésben: Ha este ülsz a gép előtt és szándékozol öt percen belül lefeküdni aludni, akkor csak abban az esetben linkelj zenét, videót, képet vagy írj az üzenőfalra, ha a megosztást követően egyből bezárod a böngészőablakod...

Otthon: Találtam pár tucatnyi régi írógéppapírt, amelyek már megsárgultak és kissé dohosak is (igazi antikváriumi könyves szag/illat). Látványuk megihletett, levélírhatnékom lett. Ha valaki szeretne tőlem új borítékban megsárgult lapon levelet kapni (kizárólag postai úton kézbesítve), akkor írjon itt vagy fentebb megadott e-mailre, témamegjelöléssel és dátummal, no meg postacímmel. Téma/Műfaj: változó lehet, de szerelmes levelet csak hölgyeknek. Időpont/dátum: ha lehet ne krétakori barlangrajzokkal kelljen kommunikálnom, írásjelek helyett próbálnék szóhasználatilag múltidéző lenni, hátha sikerül. A változtatás jogát fenntartom, de csak azért, hátha belefutok valami extra-extrém kérésbe, ami nem megy:P

Udvaron: Az egyik este cigiztem az udvaron, sötétben épp a korlàtra tàmaszkodtam, amikor valaki àtrohant a kezemen. Elövéve a legférfiasabb sikítàsom, tizedmàsodperc alatt ugrottam minimum két métert, majd visszaosontam megnézni a tettest. A pókót végül elneveztettem a facebook-on, Ottó lett. Azóta nem is láttam.

Tovább a poszthoz
18 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr442279362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.09.12. 09:54:14

Stipistop 1 levél.A téma én és a szomszédaim.:-)

Törzsvendég:-) 2010.09.12. 09:54:50

Jaés magázva kérném írni.:-)

Törzsvendég:-) 2010.09.12. 10:00:05

Vagy lehet még pl. Egy barátság története.

ditlzon 2010.09.12. 10:23:31

...és keress olyan postát, ahol igazi bélyeget tesznek a borítékra és hagyományos pecsétet ütnek rá ;-)

igor2 2010.09.12. 11:15:17

Nekem olyan karkötőm van amin rajta a facebookos jel meg mellette ,hogy like .Amúgy ez a leveles dolog nagyon jó ötlet .Kicsit vissza lassítani ebben a pörgő rohanó világban .

zsozso82 2010.09.12. 11:36:35

Jó az "Achim" fedőnév, bár az "Achmed" is elmenne... de vajon kit takarhat??? :D:D:D:D

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.12. 11:43:36

szeretnék levelet, Busa és Atom, az intelligens univerzum két kivétele címmel ;)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.09.12. 12:10:10

Ööö. Ez nehezebb lesz mint gondoltam. Na majd priviben pontosítunk:P

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.09.12. 17:24:52

jó lett a heti termés nagyon :) a levél remek ötlet, a férfias sikításon halálra röhögtem magam :D Bonyi profilképe hibátlan! és a nyugdíjba hajtogatom.. de aranyos :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.12. 17:32:05

ACHIM = BUSA UGYE?????????????????? :PPP

-Ani- 2010.09.12. 20:13:31

Sikítás, kétméteres ugrás.... szegény Ottó mit gondolhatott, pedig csak barátkozni akart. Ezek után persze, hogy eltűnt! :DD

bnyhdz 2010.09.12. 22:01:48

@csacse: neeeeeem, dehogyiiiis :D

zsozso82 2010.09.13. 10:07:00

ki az a Busa???? én csak Achim-ot ismerem :P

Olya 2010.09.13. 10:41:59

Vajon Achim tudja, hogy van egy alteregója Busa személyében? Gyanúsan hasonló tulajdonságaik vannak...Szerintem illene bemutatni őket egymásnak...:P Mondjuk egy klubos buli folyamán...:)(Vajon e két név két személyiséget is takargat??? :O)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.13. 12:43:10

azt nem értem, hogy ha Achim ausztriában dolgozik akkor miért nem kebabos és miért faipari munkás...nem értem..

nem a törököké a döner kebab business a sógoroknál??

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.13. 12:44:14

@Olya: a két név több személyiséget is tartalmaz, kettő közös nevezőjük van, mindegyik vállalhatatlan és örüln(én)ek a feszes 30asoknak :)

Herczeg Orsi 2010.09.13. 19:37:25

"nyugdíjba hajtogatom"
De jó volna, ha meg tudnám tenni ezt én is néhány ruhadarabommal. De nagyon félek attól, hogy megharagszik rám egyik-másik pulcsim!
Majd akkor, ha meghízok.
Biztosan meg fogják érteni, miért nem viselem őket többé...

Atom · http://atom.blog.hu 2010.09.14. 15:02:07

@Herczeg Orsi: :D

Amúgy a leveleket vettem, majd ha időm engedi firkálok (még jó, hogy nem határidősre hirdettem:P)
süti beállítások módosítása