atom

Mondatokban

2010.09.05. 12:52 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Mondatokban Tovább

Konyhában: Mondd meg, hogy akkora a patiszon, mint egy taposóakn! - mondja anya kérdésemre, hogy mekkora patiszont viszek a haveroknak. Tényleg, biztos tudni fogják, amikor mondom nekik a telefonban, hogy mekkora egy taposóakna. - mondom én. Hát akkora mint ennek a doboznak a kék teteje. - mutat anya a mellette lévő dobozra. - Oké, így már biztos tudni fogják, ha azt mondom, hogy akkora mint a kék doboz teteje. - :P Néha szekálom anyát. De csak is jóindulatból, hogy nevessen:)

Udvaron: Bandi ez a bokanyalogatás azért mér túl intim. - mondom Bandinak, játékos pulinknak, aki betámadta a bokámat.

Szerkesztőségben: Hogy hívták a Pom-Pomban a kislányt? - kérdem a kollégáktól, mire egyikük: Pom Pom lány...

Moziban: Elkezdődik a film, megjelenik Angelina Jolie a vásznon, mire Hanzs hangosan: Sunáznám! - kicsivel később egy tőlünk jó pár sorral feljebb és arrébb ülő ember tüsszentésére mondta be szintén Hanzs, jó hangosan: Egészségedre! - majd megdobált minket popcornnal és nézte a filmet. Méghogy a moziban csendben kell lenni?!:P

Szerkesztőségben: Van egy focista, a Veron, akinek az öccsét leigazolta az egyik magyar csapat. Tehát a Veron öccse az a Veronka? - Bonyi nem szó szerint idézett eszmefuttatása, de ez így is nagyon fáj...

Kocsiban: Rájöttem Hanzs, hogy te vagy minden probléma eredője. - mire Hanzs:  Persze, a válság is miattam van. Vettem egy számítógépet hitelre, aztán jött ez a svájci frankos dolog, így kezdődöt az egész...

WC-ben: Ülj le mellém! Valamit mondok. Szomjas vagy látom... - kezd rá egy fajta rapelésre két csávó este a piszoároknál, s persze ezt nekem nyomták. Begomboltam sliccem, majd szóltam, hogy a refrénig várok, aztán kimegyek. Ekkor az egyikük belezavarodott a szövegbe, én meg hamar távoztam:P

Utcán: A Bonyi nálunk családtag. Ő képviseli az elhalt agyterületeket. - mondom az utcán, majd rájövök, hogy igazából nem is elhalt, csak lassú és úgy csinál néha:P

Klubban: Haza kell mennem. - mondom sokszor az est folyamán, mert elismerem, kicsit már hülye voltam az iszogatástól. Konkrétan fárasztó, helyenként idegesítő, minden nőt stírölő, és kissé túl közvetlen voltam, vagy nem is tudom. Nem szeretem, amikor nem magam vagyok, amikor felszínt ér a nyers Atom, aki nem személyiségi jellemzőim keretein át, hanem az alkoholgőzön keresztül érintkezik a világgal.

A tegnapról lehetne írni sok mindent, de ezt most inkább hagyjuk, mert hézagos:P Jó buli volt, és csak egyszer táncoltam húsz másodpercig:)

 

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr982258375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.09.05. 19:27:59

szép egy hetünk volt... :D

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.06. 09:07:28

és ez csak a töredéke az egésznek...
de remélem a falco szurkolóknak jó volt biciklivel a balatonon :P :DDDDDD
süti beállítások módosítása