atom

Azok a csodás spamfordítók - Budi Templom itt -ban Ouagadougou

2010.08.12. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Azok a csodás spamfordítók - Budi Templom itt -ban Ouagadougou Tovább

Hetente több olyan levél landol e-mail fiókomban, amely valamilyen szövegfordítón lett átfuttatva és különféle idegen emberek örökölt millióinak egy részét vagy a legtutibb üzleti befektetéseket ajánlja. Ezeknek mindig elolvasom az első 1-2 mondatát, majd törlöm is, de most fennakadt a hálómon egy, amelynek szövegét egy elég gyenge fordítórobot végezte.

"a legdrágább ,"
Ez volt az üdvözlés, imigyen máris tudhatom, hogy valakinek én vagyok a legdrágábbja, de az is lehet, hogy az iskolapénzre utal, amit a levélnek beugrók fizetnek majd ki milliókra várva, egy egyszerű csalónak.

"Hogy van ma , és remélem ön -ban jó egészség?"
Hogyne!

"én eldöntött -hoz kapcsolat ön miatt az én -m bemutat helyzet , én tartózkodás -ban egy közlegény emberszeretet szervezet alatt Csitt!"
Azt vágom, hogy valamilyen közlegény emberszeretetét élvezi és be akarja mutatni a helyzetét, de miért csitít a végén? Esetleg hangosan közbeolvastam?


"Budi Templom itt -ban Ouagadougou Megfojt Faso és én imádkozik amit Isten akarat érint szíved -hoz ért és add nekem -a segít? kéz"
Van aki Istenhez, van aki Allahhoz, van aki máshoz. Budi Templomban a másnaposok imádkozhatnak a porcelánistenséghez. Hogy Faso miért akarja megfojtani imádkozó barátomat nem tudom, de Isten akarata megérinti a szívem emiatt segítek neki a kezemmel, esetleg megfojtom.

"én elvét , Összhang Mohamed Atif , 24 éves , egy orvosi hallgató , apám -ból áldott memória név szerint kés? Miszter. Mohamed Atif ki volt a egy igazgató -val CNPC olajtársaság -nél Khartoum finomító -ban Szudán , volt megölt mentén mellé áll az én -m szeretett anya és -unk család ház megégett legy?z lázadók által közben a utolsó krízis az országomban"
Levelem írója elvétve összhangban van Mohamed Atif, 24 éves orvostanhallgatóval, és édesapjából származó áldott memóriájával is, ami egy kés. A szudáni olajfinomító igazgatója (az imént említett 24 orvostanhallgató) megölte a melléálló szeretett anyát, unkot és még a családi ház is megégett.

"én most írás ön -ból Ouagadougou Megfojt Faso hol én menekülés átmen? út , és most keres menedékhely -ban egy közlegény emberszeretet szervezet alatt Csitt!"
Azt vágom, hogy az írásom miatt egy bizonyos Ouagadougou megfojta a fojtogató Faso-t, ott ahol a levélíró menekül és keresi a menedékhelyet (ahol már ott van) a már említett közlegénynél. De mi a francért csitít már megint?

"tudom szabad csoda miért én olyan hamar hatásos ön körülbelül mindez , egyenletes nélkül látás vagy megértés ön teljesen jól , igazán valami bennem mond én amit ön egy jó személy és azt hiszem én nem rossz"
Milyen egy foglalt csoda?

"tömören én akarat szeret -hoz kitakar kicsi több magamról -hoz ön és én lát ha tudod segít -hoz áthelyez én -hoz országotok azért ÉN tud folytatódik -val az én -m tanul és volna egy új élet , és legyen szíves ez egy kicsi kiválaszt és én képvisel veled -hoz eltartás ez -hoz önmaga egyedül amíg minden van ill?en rendez és végrehajtható , akkor én akarat jön ?hozzá követ ön -ban országotok"
Hogy kicsit többet akar megmutatni magából, és nekem azt látnom kell, de ehhez át kell helyeznem az országomat? Tyűűű. Még ha valami jó csaj lenne, akkor talán beszélhetnénk a Viktorral, hogy kapjuk fel az országot és vigyük át Afrikába, de így... A többi meg már túl sok zagyvaság...

"nekem van a összeg -ból $5.2 Millió mint egy örökség -ból az én -m kés?"
Hoppá! Akkor ő most gazdag, mert örökölt egy 5,2 millió dolcsis kést? Ennyit még a Rambo 1-ben használt penge sem ér egy gazdag dzsungelharcosoknak kiírt árverésen.

"apa melyik én akarat szeret -hoz invesztál -ban országotok -val segítséged , az ok miért szükségem van segítséged van azon alapszik a oktatás az én -m kés? apa adott -hoz part -hoz mentesít a alap számomra évesen 24 átmen? egy külföldi ki tud segítsen nekem -hoz invesztál a alap bölcs , és volt az én -m apa vágy értem -hoz él -ban egy külföld , tehát a part akarat nem mentesít a alap számomra nélkül a segít -ból egy külföldi mint apám tanított a part"
Beinvesztálja a kést az országba, amit az apjától kapott a parton. Az apa bölcs volt, mert külföldön mentesítette a alapot meg a fiát a parton, amellett, hogy megtanította a partot is valamire. Látom apukát, ahogy tanítja a partot: Ül! Fekszik! Hagyja hogy nyaldossa a tenger!

"ez alap van letett -ban az én -m kés? apa bankszámla egy kézzel -ból bankot ad itt -ban Megfojt Faso és készülök ad ön minden a részlet kapcsolat mert a pénzt akarom -hoz lenni átvitel -hoz -a számla el?tt én jön ?hozzá követ ön -ban országotok , szükségem van -a sürg?s válaszol -ból -a képesség -hoz fogantyú ez értem azért meg fogom mondani ön a következ? lép mert szeretnék venni -t hagy ez menekült kempingezik amint lehet , élet itt van számomra egy pokol , nem szerelem , nem ragaszkodás és nem kellemességek , több fontos , én szerelem az én -m tanul és itt semmi van esemény és emberek itt van nem barátságos , én igazán suffering|szenvedés ebben hely , ez túl fájdalmas , de remélem -val segítséged -hoz transferring a alap -ban -a számla , én volna egy jobb"
Az apja egy kézzel megkéselt egy bankszámlát, majd megfojtotta Faso-t. Sürgősen válaszolnom kell, hogy a képességéhez tartozó fogantyú miatt pokollá vált életében ne kelljen menekültekkel együtt kempingeznie. Még pénzt is akar levenni, mert szerelmes és ott semmi az esemény, ami nem kellemesség, sőt fájdalmas, pedig ő volna egy jobb, ha nem is bal.

"tehát kedves hadd tudjam meg -a készenlét segíteni neki én és igérem -hoz mindig lenni szép és h? -hoz ön"
"Kedves"? Hű de jóban lettünk hirtelen! És még szép is akar lenni mindig hozzám. Remélem nő a feladó...

"én akar ön -hoz küld -a kép és -a telefonszám számomra azért mi tud beszélgetés átmen? telefon és én akarat is szeret hallani hangod"
Küldeni akar képet, hogy megadjam a számom hogy felhívjon, mert szereti hallani a hangom. - szép udvarlás. Honnan tudja milyen a hangom? Lehet, hogy lehallgatnak? *Atom gyanúsan körbenéz és poloskát vagy idegen tárgyat keres a környezetében*

"köszönöm és Isten áldjon minket ön"
Most akkor Isten és én áldjam meg magunkat, vagy én vagyok Isten?

"?szintén öné összhang"
Az cseszd meg, annyira megvan az összhang! Annyira tisztában vagyok azzal, hogy mit is akatál ebben a levélben, hogy összhangba kerültünk...

Mellesleg kaptam már jobb fordítású levelet is. A lényeg az, hogy emberünk valami örökséghez hozzá akar férni, amihez szüksége van egy kis pénzre, amit persze tőlem kér, de annak fejében busásan megjutalmaz. Szánalmasnak tartom, hogy ennek még bedőlnek, de úgy tudom, hogy az ilyenek addig fognak élni a neten, amíg vannak palimadarak, s bizonyos helyeken ebből elég jól megélnek. Nagyon tré...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr762214980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2010.08.12. 09:07:13

Azta...Az első 15 sorban elvesztem... Tegnap ugyan említetted ezt a levelet, és kaptam már én is hasonlót, de ez durva.... "köszönöm és isten áldjon minket ön"...Ez a legdurvább...:D:D

Törzsvendég:-) 2010.08.12. 09:16:09

Engem Patrick Chan bombáz nap mint nap.Szinte hiányzik amikor nem kapok tőle levelet:-)
Üzleti lehet?ség
Vigyázat

Én vagyok Mr. Patrick Chan KW ügyvezet? igazgatója és pénzügyi
igazgatója Tales
Seng Bank Ltd., Hong Kong.
Nekem van egy jövedelmez? vállalkozás javaslatot a közös érdek? megosztani
veletek;
átruházásával járó nagy összeg? pénzt.
Megvan a link az én keressen valakit, aki megfelel az én javasolt üzleti
kapcsolat.
Ha szeretne munkát értem, forduljon hozzám az én privát e-mail
(mrchanpatrick25@yahoo.com.hk) további részletek

A következ? választ erre a levélre, lesz méltányol.

Patrick Chan
E-mail:
mrchanpatrick25@yahoo.com.hk

-Ani- 2010.08.12. 10:11:22

Tele van a postánk hasonlóval, meg sem nyitom. Viszont rég nevettem ekkorát, hogy csorog a könnyem.... A humorodnak és Ouagadougou-i levélírónak köszönhetően, királyul kezdődött ma a napom! Csorog a könnyem a röhögéstől...... :D
süti beállítások módosítása